Poważne problemy z zalogowaniem się na stronę www oraz z aplikacją mobilną, zaobserwowali (ok. godz. 16.00 w poniedziałek 25 maja) klienci banku Millennium. Dziś rano 26 maja o godz 7.00 awaria jeszcze trwa.
Nie można się było zalogować i nie funkcjonował cały system w banku Millennium. W efekcie wykonanie przelewu czy sprawdzenie salda rachunku było niemożliwe. Pojawiło się w internecie mnóstwo pytań o usterkę, dzięki czemu opracowano mapę występowania problemów na terenie Polski, którą prezentował serwis Downdetector.
Na usterkę uskarżają się mieszkańcy większości terenu Polski m.in.: z Gdańska, Krakowa, Poznania, Warszawy, Wrocławia. Poniższa mapa prezentuje stan na godzinę 23.00. Wówczas bank Millennium w żaden sposób nie skomentował zaistniałej sytuacji.
Awarię usunięto ok godziny 8.30 we wtorek 26 maja.
Nie za dużo ostatnio tych awarii w bankach? Nie ma tygodnia, żeby któryś nie odcinał ludziom dostępu do ich własnych pieniędzy. A jednocześnie usilnie się nas zniechęca do używania gotówki (czytaj: do trzymania pieniędzy w domu). To już nie jest tylko dziwne, to się zaczyna robić niepokojące.