Wczoraj 2 września po godzinie 16klienci Credit Agricole zauważyli, że doszło do potężnej awarii. Z kont klientów znikały duże sumy pieniędzy, ponieważ wiele ostatnich transakcji sierpnia, a nawet lipca zostało ponownie naliczone.
– Musiałam odkładać produkty w sklepie, godzinę wcześniej miałam ponad tysiąc złotych na koncie, w sklepie zostały odrzucone transakcje kartą. Nie mogłam się zalogować, by sprawdzić, co się stało bank, wysyłał komunikat o treści „niedozwolona operacja”. Po pół godziny zalogowałam się i wówczas zobaczyłam ujemny stan konta na wysokość zbliżoną do mojej pensji — informuje jedna z klientek banku.
Z tego samego powodu sposób ludzie nie mogli płacić za paliwo na stacjach paliw czy na bramkach autostrad. Atmosfera tam była niezwykle nerwowa. Bank poszczególnym osobom wysyłał tylko informacje, że pracuje nad problemem, oraz że pieniądze wrócą na konta w dniu 3 września.