Poczta Polska startuje z akcją „Szkoła”, która jest prowadzona w całej Polsce do 30 września 2018 roku. Rozszerzyła ofertę asortymentu artykułów biurowych i piśmienniczych.
W placówkach pocztowych dostępne są nowe, atrakcyjne towary: zeszyty i notatniki, piórniki, przybory szkolne, okładki na zeszyty i legitymacje, a także teczki i bloki rysunkowe. Można także kupić lektury szkolne w ciekawych wydaniach. Poczta wprowadziła do swojej oferty ponad 150 nowych pozycji przeznaczonych dla uczniów i dzieci w wieku przedszkolnym.
– Mamy placówki we wszystkich gminach w całej Polsce, co pozwala klientom na zrobienie zakupów w każdym zakątku kraju. Naszą ofertę kierujemy głównie do mieszkańców małych miejscowości, wsi, gdzie nie ma ani sklepów papierniczych, ani księgarń. Chcemy ułatwić naszym klientom przygotowania do nowego roku szkolnego, dlatego będzie można u nas zakupić niemal całą szkolną wyprawkę – mówi Marta Piekarczyk, dyrektor Wydziału Zarządzania Działalnością Handlową.
Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat. W ubiegłym roku wartość sprzedaży towarów handlowych kształtowała się na poziomie 400 mln zł. W pierwszym półroczu br. spółka odnotowała wzrost przychodów w porównaniu do osiągniętych w pierwszym półroczu 2017 roku, szczególnie wzrosła sprzedaż napojów i słodyczy oraz gier i zabawek.