Od czwartku 6 września br. otrzymujemy od mieszkańców zgłoszenia dotyczące częstszych przerw w dostawie energii elektrycznej oraz wyłączeń oświetlenia ulicznego. Poprosiliśmy o wyjaśnienie właściciela sieci – firmę Energa Operator S.A – informuje Urząd Miasta Mława.
Jak dodaje, nieoficjalnie dowiedział się, że firma ta prowadzi prace związane z wymianą okablowania, jednak informacji na ten temat nie można znaleźć na stronie operatora, dlatego poprosił o komentarz rzecznika prasowego firmy.
Niezależnie od tego dokonano nocnego przeglądu ulic i zgłoszono problemy specjalistom. Część usterek – m. in. na ulicach: Lelewela, Reymonta, Kopernika i Sienkiewicza – zostało usuniętych przedwczoraj (10.09.2018 r.). Pozostałych napraw dokonano wczoraj.
– Przedstawiciel Energa S.A. Oddział Płock telefonicznie poinformował nas, że firma przekazuje wiadomości abonentom zgodnie z procedurą – poprzez wywieszenie ogłoszeń w formie papierowej oraz publikowanie ich na swojej stronie internetowej. Zwyczajowo nie informuje o prowadzonych lub planowanych pracach władz miasta. Na szczegółowe wyjaśnienia wciąż jednak czekamy – pisze ratusz.
Przypomina, że na terenie całego miasta oświetlenie działa od zmroku do świtu. W godzinach między 23.00 a 5:00 wygaszane są jedynie lampy na odcinkach niezamieszkałych ulic wjazdowych.
Burmistrz Sławomir Kowalewski prosi mieszkańców o przekazanie informacji o ewentualnych awariach oświetlenia ulicznego do pogotowia oświetleniowego – tel. 801 800 103 lub do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Mława – tel. 23 654 33 82 wew. 301.
Oszczędzanie się zaczęło