Osoby planujące złożyć deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami bezpośrednio w Wydziale Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Mława już tego nie zrobią. Teraz deklaracje w sprawie odpadów trzeba zostawiać w kancelarii ratusza.
– Ze względu na sytuację pandemiczną oraz dużą absencję pracowników Wydziału Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Mława, od wtorku 1 lutego deklaracje o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami można składać bezpośrednio tylko poprzez kancelarię ratusza (ul. Stary Rynek 19). Zgodnie z obowiązującymi przepisami termin złożenie nowej deklaracji upływa 10 lutego 2022 r. Dotychczas do ratusza dotarło ponad 50 proc. obowiązkowych deklaracji — czytamy w komunikacie ratusza.
Wypełnioną i podpisaną deklarację można przekazać do ratusza na 3 sposoby (jak informuje urząd).
– Za pośrednictwem platformy internetowej e-Puap, dzięki czemu nie trzeba kontaktować się ze zbyt dużą liczbą osób.
– W formie podpisanych wydruków wysłane pocztą na adres Urzędu Miasta w Mławie.
– Dostarczając wypełniony dokument osobiście do kancelarii urzędu miasta, ul. Stary Rynek 19, w godzinach pracy urzędu.
W przypadku nieprawidłowości
Należy dokładnie wypełniać dokumenty. W przypadku nieprawidłowości lub braków danych – pracownicy Urzędu Miasta Mława będą kontaktować się z mieszkańcami w celu dokonania poprawek lub uzupełnienia formularzy.
Przypominamy, że podstawą do obliczenia opłaty za gospodarowanie odpadami w 2022 roku jest zużycie wody na cele bytowe za rok poprzedni (2021). W trudnych sytuacjach, w miarę możliwości pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Mława będą udzielać informacji lub wyjaśnień pod numerem telefonu 23 654 32 96 wew. 300.
Wejście do Ratusza w żaden sposób nie jest ograniczone.