Prawie 60 tys. wolnych miejsc pracy zgłoszonych zostało obecnie do Centralnej Bazy Ofert Pracy.
Centralna Baza Ofert Pracy (CBOP) to cenne źródło informacji na temat ofert pracy w całej Polsce. Jest to wspólna baza powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy prowadzona i udostępniana przez ministerstwo rodziny, pracy i polityki społecznej.
Można tu znaleźć informacje o aktualnych ofertach pracy, propozycjach staży z urzędu i przygotowaniu dorosłych. Baza skupia oferty pracy pracodawców krajowych, którzy poszukują pracowników w Polsce, ale także oferują pracę w krajach rynku unijnego.
CBOP zawiera także informacje o możliwości odbycia staży i praktyk zgłaszanych przez pracodawców. To także źródło informacji na temat organizowanych przez powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy targach pracy, giełdach pracy i szkoleniach.
Obecnie osoby szukające zatrudnienia mają do dyspozycji w bazie prawie 60 tys. wolnych miejsc pracy. Oferty można przeglądać i filtrować pod kątem m.in. stanowiska, miejsca pracy, rodzaju umowy czy wynagrodzenia.
Użytkownicy, którzy zarejestrowali swój profil w CBOP mogą dodatkowo otrzymywać newsletter z informacjami o ofertach pracy według określonego profilu wyszukiwania. Z drugiej strony pracodawcy mogą sprawdzać, w którym powiecie zarejestrowane są osoby z poszukiwanymi przez nich kwalifikacjami. Dzięki tej funkcjonalności pracodawca może złożyć ofertę pracy do tego urzędu pracy, w którego rejestrze osób bezrobotnych zarejestrowanych jest najwięcej potencjalnych kandydatów do pracy.
Obecnie najwięcej wolnych miejsc pracy dostępnych jest dla pracowników produkcji, robotników gospodarczych, magazynierów, pakowaczy ręcznych, operatorów maszyn i robotników magazynowych.
Centralna Baza Ofert Pracy jest dostępna TUTAJ.