– Miło nam jest poinformować naszych klientów, iż nawiązaliśmy kontakt z kolejną dużą firmą, która będzie wykonawcą budowy trasy S7 na naszym terenie. Jest to firma PORR – podaje Powiatowy Urząd Pracy w Mławie.
W listopadzie „pośredniak” zainicjował spotkanie z dyrektorem kontraktu – przedstawicielem firmy PORR S.A. odpowiedzialnym za budowę trasy S7 na odcinku Mława – Strzegowo. Miało na celu głównie nawiązanie znajomości, ale także ustalenie kierunków współpracy ze spółką.
– Wykonawcą odcinka Napierki – Mława jest konsorcjum firm STRABAG Sp. z o.o. i STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. Z firmą tą współpracujemy już od 2018 roku. Wspieramy w zatrudnieniu, a także wyposażaliśmy osoby bezrobotne w niezbędne kwalifikacje przed zatrudnieniem w tej firmie. Będziemy współpracować również w 2020 roku – zapowiada urząd.
Jak informuje, drugi odcinek Mława – Strzegowo wybuduje konsorcjum firm Porr S.A. z Warszawy oraz PORR Bau GmbH z Wiednia. To firma mało znana na naszym rynku, dlatego też podczas spotkania przedstawiono możliwości wsparcia firmy w tak dużym przedsięwzięciu, jakim jest budowa trasy. Przedstawiona oferta dotyczyła między innymi pomocy w zatrudnieniu poszukiwanych pracowników, ale także organizacji szkoleń dla tych, którzy będą po wyszkoleniu zatrudniani.
O dalszych działaniach działaniach związanych z planami zatrudnieniowymi firmy urząd będzie informował między innymi na swojej stronie https://mlawa.praca.gov.pl/
oooooooooo firma z Wiednia znaczy z Wiedenia 🙂 ŻENADA wyciągająca kasę z Polski
Lepsza i to 200% ta z Wiednia, wyciągająca twoim zdaniem pieniądze z Polski nasza nasza, rodzima firemka z Mławy, która niczego porządnie nie potrafi zrobić. Ul Lelewela została wykonana bardzo porządnie, bo robiła ją firma z Wiednia.
Twój komentarz to ŻENADA, roman.
Anonimie , żeby nie było, że masz tylko rację, choć częściowo zgadzam się z Tobą to bardzo dużo roboty na Lelewela zrobiła nasza lokalna, prywatna firma, która ma też zlecenia poza Mławą.
Tak „kos”, wiem, ale głównym wykonawcą był Strabag i to on był koordynatorem całości. Nasza firemka musiała robić tak jak jej kazano, a nie po swojemu.
Już myślałam, że rzeczywiście jakaś potężna firma została dopuszczona na mławski rynek, a to tylko tymczasowa praca przy trasie S7 dla silnego chłopa…