Urząd miasta zatrudni na pełen etat inspektora do spraw środowiska. Dokumenty aplikacyjne można składać do 12 marca.
Kandydat musi koniecznie mieć wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy, polskie obywatelstwo, nieposzlakowaną opinię, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, nie może być karany. Oprócz tego musi znać przepisy prawa samorządowego, ochrony środowiska, wodnego, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt, a taże kodeks postępowania administracyjnego. Konieczna jest również znajomość obsługi komputera.
Zakres obowiązków inspektora to m.in. prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem i monitoringiem Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta, realizacja zadań w zakresie rolnictwa i leśnictwa, prowadzenie spraw dotyczących powołania komisji ds. szacowania szkód, czy zapobieganie bezdomności zwierząt i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom.
Oferty kandydaci mogą składać do 12 marca w urzędzie miasta lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06 – 500 Mława.
Czyżby potrzebne tło dla ustawki?
To nie tlo dla ustawki tylko zawsze przy zatrudnieniu na stanowisku publicznym trzeba zorganizowac konkurs. Takie sa wymogi. Jak ten konkuts wyglada dobrze wiemy…
W ogłoszeniu poszukującym pracownika warto umieścić zarobki, chyba że najniższa krajowa .
Za te grosze to niech sami pracują
To idź do LG, jaki problem ?