89 procent mieszkańców Mławy i okolic – którzy wzięli udział w naszej ankiecie na Facebooku – ocenia ŹLE pracę Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 11 procent wystawiło DOBRĄ ocenę.
1 września zakończyła się (trwała 4 dni) nasza ankieta na temat jednego z oddziałów mławskiego szpitala. Zadaliśmy pytanie: Jak oceniacie mławski SOR? Można było odpowiedzieć: DOBRZE lub ŹLE.
W ankiecie wzięły udział w sumie 2 604 osoby. Z tego 2300 osób oceniło Szpitalny Oddział Ratunkowy ŹLE. Natomiast 275 osób kliknęło DOBRZE.
Jak wspomnieliśmy we wstępie, procentowy podział głosów to: 89 % – ŹLE i 11 % – DOBRZE.
Warto też zapoznać się z komentarzami Czytelników zamieszczonymi pod postami na Facebooku (z 27 sierpnia). Podawano różne przykłady z życia – dobre i złe.
Dziękujemy za udział w ankiecie i wyrażenie opinii.
„Do: mlawianka”
Cały dzień sprawnie pracowali i boków nie zbijali? – no ciekawa sprawa. Fakt… na dyżurze byli i praktykanci…
Przyjrzyjcie się sobie szanowni pacjenci, czy przypadkiem nie jesteście zbyt roszczeniowi i zbyt aroganccy.
Może Was tak samo traktują jak Wy ich?
Może przydałoby się więcej wyrozumiałości i pokory po obu stronach?
Miałaś wyjątkowe szczęście 🙂
Krótka i rzeczowa ankieta ! Gratulacje !! Wszystkie ankiety powinny tak wyglądać. Rozbijanie na poszczególne zagadnienia typu: jak oceniają lekarzy, udzieloną pomoc, czas oczekiwania, czy lekarz czy pielęgniarka była miła po kolejnym dyżurze i czy piła kawę czy nie, uczyniłoby ankietę rozmytą i bez sensu.Proste pytanie i prosta odpowiedź ŹLE czy DOBRZE ?. Natomiast nasuwa się pytanie co redakcja z tym zrobi ? Może wypadałoby zapytać dyrekcję o opinię? Co dyrekcja szpitala zamierza z tym fantem zrobić ? Ponad 2600 respondentów nie można zmarginalizować i olać ! A może zarząd starostwa się wypowie ?
Pytania, jak to w ankiecie, ale komentarze na Facebooku dopowiedzą resztę.
Z takiej ankiety zupełnie nic nie wynika. Nie wiadomo, ilu z respondentów w ogóle było w ciągu ostatniego roku czy dwóch na mławskim SOR-ze, a to powinno być podstawą, by móc cokolwiek oceniać. Dwie odpowiedzi zorganizowanej przez Was ankiety nic nie mówią na temat tego, z czego pacjenci są zadowoleni lub niezadowoleni – jak oceniają lekarzy, udzieloną pomoc, czas oczekiwania.
Teraz wypadałoby zrobić ankietę wśród lekarzy i niższego personelu medycznego jak oceniają mławskich pacjentów i świadomie twierdzę, że wynik ankiety będzie jeszcze gorszy.
Zróbcie ankietę na temat mławskich kupców, czy też kasjerów marketach, otrzymacie podobny wynik.
Nie jestem i nigdy nie byłam lekarzem, nie wspominając o pracy na SOR.
Trafiłam tam jako pacjent przez chyba lenistwo jednego (może raczej jednej, żeby panowie lekarze nie zastanawiali się i na pewno nie był to lekarz SPZOZ)) z lekarzy rodzinnych, której nie chciało się dać mi potrzebnego skierowania do laboratorium. Mimo tego zostałam tam potraktowana poważnie. Może trochę zbyt wolno robiono mi badania, ale… nie byłam pacjentem zagrożonym, który wymagał natychmiastowej pomocy. Miałam czas poobserwować personel i naprawdę nie mam większych uwag, a spędziłam tam niemal cały dzień. Nie widziałam bezczynnego siedzenia przy kawie, ploteczek itp. Nikt z personelu nie odnosił się źle do pacjentów.
Czyżbym trafiła na wyjątkowy dzień?