Jak informowaliśmy, dwa tygodnie temu popsuł się autobus komunikacji miejskiej kursujący na trasie od ul. Żwirowej do Szreńskiej. Była to linia uruchomiona 1 października.
– Dziś autobus wrócił na trasę – poinformował wczoraj (5 listopada) Krzysztof Dubojski, prezes Mławskiego Przedsiębiorstwa Dorgowo-Mostowego, które od 1 stycznia ma przejąć Mławską Komunikację Miejską („Dwójka” to projekt pilotażowy).
Jak zdradził wcześniej, autobus został naprawiony w serwisie w ramach gwarancji.
Przedsiębiorstwo zakupiło już kolejne autobusy, trwają formalności związane m.in. z ich rejestracją. Docelowo pojazdów ma być sześć.
– Leasingujemy je w zasadzie za cenę jednego nowego, bo jeden autobus tej klasy kosztuje ponad milion trzysta tysięcy złotych. Najważniejsze dla miasta i naszej jednostki jest to, iż pomimo że nabyliśmy je jako używane, podlegają gwarancji – mówi prezes.
Przypomnijmy – koszt całego zakupu – 1,3 mln zł – zostanie rozłożony na 36 rat leasingowych.
Nie no brawo!! Jestem pod wrażeniem, że po 2 tygodniach zostało przywrócone połączenie.
To jest niebywałe. W profesjonalnym świecie, każdy szanujący się dostawca usług zapewnia dostępność usługi,
poprzez zapewnienie backupowego urządzenia lub posiada kontrakt serwisowy na naprawę, nie wiem, cholera chociaż 24h!!!
Żenada, a nie przepraszam. Brawo Urząd Miasta, Brawo Prezes, Brawo burmistrz, Łubudubu, łubudubu..
Nowe autobusy. Burmistrz wie co dobre.
„pomimo że nabyliśmy je jako używane, podlegają gwarancji” – jak długa jest ta gwarancja? 3 miesiące? 6 miesięcy? – tego już pan prezes nie raczył powiedzieć.
Używane – iloletnie są te autobusy, bo mówi pan jakbyście nabyli nowe autobusy jako używane, a nabyliście stare autobusy, po ile lat mają te autobusy nabyte na „tak korzystnych warunkach”?
Normalna sprawa, ze ktoś kto sprzedaje, daje jakąś tam gwarancję.
” Leasingujemy je w zasadzie za cenę jednego nowego” – no panie prezesie, nie rozumiem czym się pan tak cieszy? czyżby tym, że kupiliście stare graty za cenę jednego nowego, czy też że jedna rata za 6 gratów, to koszt jednego nowego.
Już się obudziłaś ????? Zjedz śniadanie a potem napisz to wszystko jeszcze raz.
Na stronie MPDM jest podana kompletna specyfikacja zamówienia autobusów. Zamawiający wymagał 12 miesięcznej gwarancji na zespół napędowy. Odnośnie roku produkcji to autobusy 12-metrowe nie mogą być starsze niż 2007 r., a 10-metrowe 2005 r.