Trwają prace nad budową dworca zintegrowanego na terenie galerii handlowej Stacja Mława. Inwestycja ma spore opóźnienie (napisaliśmy o tym TUTAJ)
Gotowy jest plac manewrowy, ze stanowiskami, na których będą zatrzymywać się autobusy, by zabrać podróżnych oraz parkingiem dla 4 dużych pojazdów. Zbudowano wiaty dla oczekujących na autobus. Jedna z nich przy stanowisku nr 3 została już nawet zniszczona. Wandal stłukł jedną z szyb, z których jest zbudowana.
Wymalowano także pasy na asfalcie. Teoretycznie plac manewrowy dworca jest zbudowany, w przeciwieństwie do samego budynku.
W piątek 18 grudnia wylewano dopiero beton wewnątrz obiektu, brakuje w nim witryn oraz całego wykończenia w tym stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji nagłośnieniowych itd. Prace, które miały być zakończone przed zimą (o czym pierwotnie zapewniały nasze władze) z powodu m.in. pandemii mają potrwać do wiosny.
Jak zwykle nikt nie pomyślał by wiaty zrobić praktyczne dla podróżnych.. Zrobiono zadaszenie i osłonę z tyłu ławek. Super. A co z podmuchami wiatru z boku? Żaden projektant nie zauważył że takie podmuchy są często „wzdłuż” torów? Na peronach jest to samo.
Dziwne, że opóźnienia z powodu epidemii COVID dotyczą tylko budowy dworca a nie galerii handlowej. Inne inwestycje w mieście np. budowa mieszkań nie mają opóźnień.
Droga redakcjo. Proszę o sprawdzenie czy planowane jest przejście podziemne na perony?
Dziękuję.
Skoro miasto nie dogadało się z PKP aby zrobiło przejście na na zatorze podczas modernizacji linii to i na pewno miasto samo nie wyłoży teraz potężnej kasy i nie zrobi przejścia podziemnego na perony tak samo jak przejścia na podziemnego na „zatorze”, przecież to kosztuje majątek a PKP przy rozmowie z miastem mogła to zrobić tak jak to miało miejsce na wólce, zrobili to tańszą metodą odkrywkową, wykorzystując moment demontaży torów na jednym pasie ruchu. Więc drodzy Pani i Panowie zapomnijcie o przejściu podziemnym na Mława Miasto. Ten dworzec będzie ogólnie jedną wielką porażką. Czynników dyskwalifikujących jest więcej, trzeba byłoby pisać cały referat…
Dobrze, że ten dworzec zintegrowany (z czym on jest zintegrowany – ntrudno wyczuć) nie jest budowany w okolicach ratusza. Gdyby tam stanął byłby zintegrowany z burmistrzem 😀 a na perony PKP byłoby jeszcze bliżej.
Ten dworzec to [WYMODEROWANO] burmistrza Kowalewskiego.
PKP postawiłoby dworzec obok peronów i byłoby gdzie czekać na pociąg, a tak…??? – burmistrz nas chce nauczyć chyba fruwać, bo pokonać te schody na wiadukt i z wiaduktu, to dla niektórych tragedia, a szczególnie w okresie zimowym gdy będą oblodzone. No ale nasz włodarz jak widać ma ograniczoną wyobraźnie, czym? – chyba wiadomo…
A gdzie będzie miejsce dla autobusów miejskich?
Bo zakładam, że przewidziano coś takiego ……
Tego nie zaplanowano
Wątpię
Najlepiej nic nie szanować tylko niszczyć
Szybę mógł zbić parkujący samochód tam kosze na śmieci i wiaty przystanków są zamontowane za blisko krawężnika parkując tyłem również nie widać ile się jeszcze ma do kosza na śmieci.