Komendant Powiatowy Policji w Żurominie poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika kancelarii tajnej zespołu ds. OIN (Ochrony Informacji Niejawnych).
Warunki pracy:
- praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy,
- czynności przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
praca w podstawowym systemie czasu pracy od godz. 7:30 do godz. 15:30.
Wymagania:
- wykształcenie średnie,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji,
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność,
- dokładność oraz umiejętność pracy w zespole.
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zakres obowiązków:
- kierowanie i prowadzenie kancelarii tajnej,
- sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów zawierających informacje niejawne,
- ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- odbieranie i przekazywanie poczty niejawnej z i do sekretariatu jawnego KPP w Żurominie,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
- przesyłanie wyznaczonych jawnych i niejawnych meldunków informacyjnych do KWP z/s w Radomiu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (Dz. U. z 2019 r. poz. 742).
Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych).
Dokumenty należy złożyć do: 29 maja 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żurominie
ul. Warszawska 8,
09-300 Żuromin
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownik Kancelarii Tajnej”.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 23 6571212 lub 23 6571211.