Wielu z nas nie wie „Jakie dane powinna zawierać dobra baza firm?”, bo dla wielu z nas wyszukanie odpowiedniego przedsiębiorcy to zdanie się na portale społecznościowe i reklamy okolicznych firm krążące po tych portalach. Opinie wielu osób też w tym konkretnym przypadku mają znaczenie, a konkretniej to czy w większości są one pozytywnymi, czy też negatywnymi.
Konieczność aktualizowania baz danych
Baza danych firm to też ta zmienność, czyli po kilku latach zapewne zniknie kilka zakładów krawieckich, a lokale po nich zapewne zajmą inni przedsiębiorcy.
Jednym słowem, jeśli ktoś tworzy taką wybitnie dokładną bazę firm, za pomocą której można znaleźć ten najbliższy zakład krawiecki, godziny jego otwarcia i cennik usług, to tej bazy nie może stworzyć tylko raz. Ją trzeba aktualizować i to najlepiej co miesiąc, czyli ktoś musi sprawdzać to, czy dana firma nadal istnieje i czy cennik usług w jej przypadku się nie zmienił.
Takie monitorowanie danych nie jest opcją prostą, bo w wielu przypadkach trzeba odwiedzać poszczególnych przedsiębiorców lub przynajmniej się z nimi skontaktować, po to, by zweryfikować prawdziwość danych, które nadal widnieją w konkretnej bazie danych, a ta baza danych jest wybitnie dokładną w wielu sprawach i jeśli jest nieaktualną w przypadku wielu firm, to sama w sobie szkodzi.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.infobrokering.com.pl/kontakty-bezposrednie
Czy tworzenie bardzo dokładnej bazy firm ma sens?
Wiadomo nie od dziś o tym, że sieć jest pełna stron internetowych, których niemal nikt nie dogląda. Mowa tu dokładnie o nie aktywnych profilach na portalach społecznościowych. W przypadku dokładnej bazy danych firm, która zawiera adresy firm, godziny otwarcia, numery telefonów, stawki powiązane z usługami, a nawet tę pinezkę powiązaną z systemem GPS.
Taka dokładna baza stworzona tylko raz po tych kilku latach będzie w znacznym stopniu nie aktualną, czyli takiej bazy nie opłaca się tworzyć tylko raz. Trzeba ją aktualizować i co równie istotne nawet pobierać od przedsiębiorców opłaty za to, że istnieją w tej bardzo dokładnej bazie danych z wyszukiwarką, która na dokładkę działa też na smartfona.
Taka opcja raczej nie powinna być darmową, bo aktualizowanie takiej bazy danych do wyszukiwania powiązanej z materiałami graficznymi to koszt, którego nikt nie poniesie ot, tak sobie.
Nowoczesne urządzenia mobilne
Nowoczesna baza danych firm musi być darmową z punktu widzenia potencjalnego klienta, czyli bez większego problemu taki klient powinien wyszukać mechanika samochodowego i poznać jego cennik usług. Mechanika samochodowego powinno natomiast obchodzić to, by być opcją atrakcyjną dla klienta.
Mowa tu dokładnie o tym, że osobie tworzącej bazę danych firm powinien podsyłać aktualne dane odnośnie do cen usług i na dokładkę musi też płacić za istnienie w bazie danych dostępnej też na smartfona, która pokazuje także ciekawe materiały graficzne powiązane z jakością usług.
Jeśli nikt nie tworzy tego typu bazy danych, to tylko dlatego, że nikt nie wpadł na taki pomysł, ale za jakiś czas ktoś na niego wpadnie, bo bardzo dokładna i niemal ciągle aktualna baza danych firm, to coś atrakcyjnego dla wielu klientów.