Materiały POS to nic innego, jak drobne akcesoria reklamowe, które mają za zadanie przykuć uwagę klienta. Jakie jest ich znaczenie w marketingu? Czy faktycznie mają pozytywny wpływ na sprzedaż? Sprawdź, gdzie zamówić profesjonalne materiały POS.
Materiały POS – co to? Jak już zostało wspomniane, są to drobne produkty, które mają za zadanie wyboldować daną rzecz pośród konkurencji. Bardzo często stosuje się je w supermarketach, ale też są wykorzystywane w branży tekstylnej, gastronomicznej – ogólnie tam, gdzie jest sprzedaż, są też materiały POS. Co zalicza się do tej kategorii?
- ramionka do wobblerów – wykonane są z elastycznych materiałów, które łatwo przymocować na półce lub przy kasie, na których umieszcza się wobblery. Są bezpośrednią formą informacyjną o danym produkcie, jego okazyjnej cenie oraz walorach. Są trwałe i skutecznie przykuwają uwagę klienta.
- Uchwyt do shelf – stoppera – służą do przymocowania reklamy
- Uchwyt cenowy
- Uchwyt sufitowy
- Haczyki, sprężynki
- Przyssawki
- Żabki metalowe
To tylko niektóre elementy wliczające się do materiałów POS. Z dokładną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej PopTime, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji materiałów marketingowych.
Jak materiały POS wpływają na sprzedaż detaliczną?
Materiały POS są formą reklamy, która nie jest nachalna – dyskretnie informuje klienta o zaletach produktu. Należy jednak pamiętać, że duże natężenie takich akcesoriów na sali sprzedaży, może przyprawić o zawrót głowy i wręcz odstraszyć klienta. Ważne jest to, aby dobrze przemyśleć ich rozmieszczenie i ilość, aby faktycznie mogły zostać szybko zauważone. Dając klientowi wielokrotny wybór w super cenach, tak naprawdę nie dajemy mu żadnego, gdyż w ostateczności nie będzie wiedział, na który się zdecydować. Aczkolwiek ich obecność ma realny wpływ na wysokość utargu. Mogą zwiększyć sprzedaż, aż o 20%.
Okazuje się, że dyskretna reklama, jest bardzo dobrym asystentem sprzedaży. Warto, więc zainwestować w wysokiej jakości materiały POS.
Materiały POS – producent
W kwestii wyboru materiałów reklamowych warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy. PopTime to firma będąca wiele lat na rynku, która zajmuje się dystrybucją materiałów POS. Są to wysokie jakości produkty, które sprawdzają się w roli informacyjno – reklamowej. Duża różnorodność asortymentu pozwala też na indywidualny dobór komponentów, które najlepiej sprawdzą się w danej przestrzeni sprzedażowej. Wykonane są z różnych surowców, które wyróżniają się odmiennymi cechami. Dostępna jest również linia Eco Pos, która zawiera artykuły wykonane z materiałów nadających się do recyklingu.
Co w przypadku, gdy klient chciałby stworzyć swój indywidualny projekt? Taka koncepcja może okazać się bardzo dobrym posunięciem. Personalne wyróżnienie danej przestrzeni na pewno będzie atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Konsumenci lubią rzeczy, z którymi wcześniej nie mieli do czynienia, co od razu przykuwa ich uwagę. Firma PopTime realizuje indywidualne projekty. Oprócz zaplecza magazynowego, ma również własny park maszynowy wraz z bazą projektową. Z wykorzystaniem nowoczesnych technologii na zapleczu firmy powstają imienne projekty materiałów POS.
Materiały POS nie tylko dla sprzedaży produktowej
Materiały POS są skuteczne również w sprzedaży usług. Wyeksponowanie atrakcyjnej oferty w biurze również przykuwa uwagę klienta, co równocześnie sprzyja większemu obrotowi.
Drobne materiały reklamowe są skutecznym narzędziem marketingowym. Jest to dobra inwestycja w rozwój firmy.