Po pięciu miesiącach (ZDJĘCIA Z GRUDNIA TUTAJ) ponownie zrobiliśmy fotografie, ilustrujące postąp prac nad dworcem zintegrowanym na Stacji Mława.
- R E K L A M A -
Porównując zdjęcia, można zauważyć, że przez ten czas w budynku wstawiono okna, zrobiono elewacje – to widać z zewnątrz. Do środka obiektu nie wchodziliśmy, więc nie wiemy, jak się zmienił.
Pierwotny termin zakończenia prac minął z końcem kwietnia, kolejny minie z końcem czerwca br.
Czy waszym zdaniem wykonawca zdąży?
- R E K L A M A -
Ludzie co wy z tym przejściem podziemnym? Jaka to różnica iść kładką a przejściem podziemnym? a no taka że kładką najpierw do góry wchodzimy później na dół a podziemne odwrotnie, jeśli to coś zmienia w waszym życiu, (WYMODEROWANO) a no i mniej zmoknie się, no tak, hmm 200 m trzeba iść, a jak do dworca ktoś kilometr idzie, to te 200 m robi różnicę?
Możesz iść pieszo i do Warszawy czy do Działdowa. Nikt ci nie broni. Dawniej ludzie chodzili pieszo i żyli.
Dworce z poczekalniami są chyba między innymi po to, żeby móc się w nich schronić przed złymi warunkami pogodowymi i odpocząć w nich w oczekiwaniu na podróż i winny być usytuowane jak najbliżej peronów, ewentualnie winny być z nimi dobrze skomunikowane, żeby pasażer odczuwał względny komfort tak w podróży jak i przed nią. Dla ciebie to może żaden problem, ale
dla człowieka starszego,
dla osoby z niepełnosprawnością ruchową,
dla matki z dzieckiem,
dla kobiety ciężarnej,
czy dla kogoś z dużym bagażem
to już niestety jest problem, no ale ty potrafisz myśleć tylko o sobie. Jesteś młody, sprawny i jeździsz bez bagażu.
od tego masz windy które tam się znajdują.
Tyle czasu co ta firma to robi to sam bym już dawno skończył
SUPER ! Wreszcie Mława będzie miała nowoczesne centrum handlowo komunikacyjne ! Malkontenci niech jeszcze trochę poczekają i nie wymyślają niestworzonych rzeczy !
Można i tak pożartować sobie, z tego czego nie ma i nie będzie,w tym wszystkim najważniejsze nie jest, STACJA MŁAWA–BO TO JEST PORONIONY POMYSŁ–najważniejsze jest że działają sklepy. Jak można było wymyśleć taką głupote, ze aby dostać sie do pociągu trzeba przejsć, ponad 200 metrów, jeśli już to powinno być przejście podziemne.
Ten dworzec zintegrowany przy galerii handlowej to niestety jest bez sensu, to realizacja [WYMODEROWANO]
Po pierwsze i najważniejsze jest za daleko od peronów, na dodatek oddzielony ruchliwą ulicą. Między dworcem a peronami brak jest przejścia podziemnego, które ewentualnie chroniłoby podróżnych przed złymi warunkami atmosferycznymi w czasie przemieszczania się. Wiadukt nie spełnia tej roli.
Nie trzeba być malkontentem żeby krytykować tę inwestycję – wystarczy być realistą.
Dworzec winien być przy peronach i przejście z peronu na peron winno być też podziemne, a nie wiaduktem, ale dzięki [WYMODEROWANO] mamy to co mamy.
Jest XXI wiek i wszelkie bariery winny być likwidowane, a nie tworzone nowe.
Już lepiej by było gdyby ów dworzec był tam gdzie był, przynajmniej nie byłoby wiaduktu po drodze chociaż na jeden peron.
A w przejściu podziemnym nie będzie schodów ? Myślcie ludzie – bo myślenie ma szaloną przyszłość !
Nikt nie pisze o schodach.
Wszyscy piszą o odległości…, ale jeśli poruszyłeś ten temat, to niestety w przejściu podziemnym jest minimum 2 x mniej schodów, a biorąc pod uwagę odległość wejścia od strony galerii, to mogłoby nie być nawet w ogóle schodów, wystarczyłaby lekka pochyłość – myśl człowieku. Ponadto na głowę by nie padało, a niestety w Polsce bardzo często pada, bo taki mamy klimat.[WYMODEROWANO]
Teraz [WYMODEROWANO]będzie obiecywał przez kilka następnych lat przejście podziemne na Mława Miasto. Osobom zamieszkałym w okolicach ul. Kościuszki obiecuje już kilka lat.
Twoja „pochyłość” nie wiadomo, gdzie Cię zaprowadzi – nie wiadomo ! Na pewno nie na perony !
Zabolało cię ktosiu vel mieszkańcu? Masz szczęście, że redakcja jest nadgorliwa i „wymoderowała” końcówkę komentarza.
Kultury to i Sorbona nie nauczy.
Trzeba byc pracownikiem Ratusza, aby bedac tak naiwnym pisac takie komentarze !! Poczekamy mamy cierpliwosc, aby takich naiwniakow i nie tylko ich, ale cala Rade wymienic.
Wyraźnie widać, że to pomieszczenie nie jest pprzygotowywane na dłuzszą mete do obsługi podróżnych. Jest tobione tak aby łatwo mozna je przeksztalcić w sklep.
Plotka glosi że Ratusz przymieża się do opracowania nowej koncepcji dworca, tj. poczekalnia dworcowa od strony zachodniej peronów (w kierunku do Warszawy). Oczywiscie koszt budowy nie pokryje PKP jak to zwykle bywa ale miasto Mława.
Ciekawe ile lat będzie burmistrz obiecywał dworzec w nowej lokalizacji.