Ścianka reklamowa, czyli popularny rollup reklamowy, to rozwiązanie, które cieszy się ogromną popularnością. Jest niezwykle funkcjonalna, a jej przemieszczanie nie stanowi najmniejszego problemu. To właśnie z tego powodu rollupy bardzo często pełnią rolę reklam mobilnych, które zabierane są na różnego rodzaju konferencje i inne wydarzenia branżowe. Decydując się na zamówienie rollupy reklamowego, warto wiedzieć, że powinien on zawierać określone elementy. Wówczas sprawdzi się naprawdę dobrze. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, a także gdzie zamówić rollup, aby być zadowolonym z uzyskanego efektu.
Gdzie można wykorzystać rollup reklamowy?
Obecnie trudno wyobrazić sobie wystawy, szkolenia i targi branżowe bez rollupy. To obowiązkowy element każdego stoiska, które ma przyciągać potencjalnych klientów czy kontrahentów. Jeśli rollup jest wykonany naprawdę dobrze, sprawdzi się świetnie jako:
- uzupełnienie każdego stoiska firmowego;
- reklama zewnętrzna.
Z pomocą rollupy można przyciągać uwagę tych, do których swoją ofertę kieruje firma. Warto pamiętać, że stojaki reklamowe sprawdzają się naprawdę dobrze nie tylko w przypadku reklamy. Można je wykorzystywać również jako miejsce do przekazywania różnych informacji.
Co uwzględnić, zamawiając rollup reklamowy?
Decydując się na zamówienie rollupu reklamowego, należy pamiętać, że dostępne są różne modele różniące się między sobą formatem. Dlatego przed złożeniem zamówienia należy zastanowić się nad tym, co zamierzamy umieścić na stojaku i jaka ma być jego funkcja. Chodzi bowiem o to, aby wybrać model, który idealnie wpisuje się w potrzeby firmy. Wielu fachowców od reklamy wskazuje, że dobrą praktyką jest wybór modelu o mniej standardowym formacie. Wówczas można naprawdę skutecznie wyróżnić się spośród innych firm. Trzeba również wiedzieć, czy rollup reklamowy zamierzamy wykorzystywać jako reklamę mobilną, zabierając go ze sobą w podróż służbową, czy też ma on znajdować się na stałe w jednym miejscu. W pierwszym przypadku zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest model mniejszy, który łatwiej będzie zmieścić w samochodzie.
Co powinno znaleźć się na rollupie?
Decydując się na rollup reklamowy, warto pamiętać, że powinien on zawierać określone elementy. Przede wszystkim zawsze powinien być spójny z identyfikacją wizualną firmy, co oznacza, że warto utrzymać go w firmowych kolorach. Dobrze, aby znalazło się na nim również logo jasno wskazujące na to, z jaką firmą klient ma do czynienia. Dobrą zasadą jest ta mówiąca „mało słów, dużo treści”. W przekazach reklamowych to wcale nie słowa są najważniejszym nośnikiem informacji. To grafika przekazuje to, co ma trafić do klientów. UWAGA: zamieszczanie zdjęć czy rysunków kontrowersyjnych nie jest najlepszym rozwiązaniem. Wprawdzie przyciągną one uwagę klientów, ale bardzo często uzyskany efekt jest odwrotny od zamierzonego. Warto pamiętać, że rollup reklamowy reprezentuje firmę, dlatego powinien być estetyczny i nie może wzbudzać negatywnych emocji. Powinien skłaniać do skorzystania z usług firmy bądź kupienia jej produktów.