Trwają prace nad budową dworca zintegrowanego na terenie galerii handlowej Stacja Mława. Inwestycja ma spore opóźnienie (napisaliśmy o tym TUTAJ) Gotowy jest plac manewrowy, ze stanowiskami, na których będą zatrzymywać się autobusy, by zabrać podróżnych oraz parkingiem dla 4 dużych pojazdów. Zbudowano wiaty dla oczekujących na autobus. Jedna z nich przy stanowisku nr 3 została już nawet zniszczona. Wandal stłukł jedną z szyb, z których jest zbudowana.Wymalowano także pasy na asfalcie. Teoretycznie plac manewrowy dworca jest zbudowany, w przeciwieństwie do samego budynku.W piątek 18 grudnia wylewano dopiero beton wewnątrz obiektu, brakuje w nim witryn oraz całego wykończenia w tym stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji nagłośnieniowych itd. Prace, które miały być zakończone przed zimą (o czym pierwotnie zapewniały nasze władze) z powodu m.in. pandemii mają potrwać do wiosny.
0 0
Najlepiej nic nie szanować tylko niszczyć
0 0
Szybę mógł zbić parkujący samochód tam kosze na śmieci i wiaty przystanków są zamontowane za blisko krawężnika parkując tyłem również nie widać ile się jeszcze ma do kosza na śmieci.
0 0
A gdzie będzie miejsce dla autobusów miejskich?
Bo zakładam, że przewidziano coś takiego ......
0 0
Tego nie zaplanowano
0 0
Wątpię
0 0
Dobrze, że ten dworzec zintegrowany (z czym on jest zintegrowany - ntrudno wyczuć) nie jest budowany w okolicach ratusza. Gdyby tam stanął byłby zintegrowany z burmistrzem :D a na perony PKP byłoby jeszcze bliżej.
Ten dworzec to [WYMODEROWANO] burmistrza Kowalewskiego.
PKP postawiłoby dworzec obok peronów i byłoby gdzie czekać na pociąg, a tak...??? - burmistrz nas chce nauczyć chyba fruwać, bo pokonać te schody na wiadukt i z wiaduktu, to dla niektórych tragedia, a szczególnie w okresie zimowym gdy będą oblodzone. No ale nasz włodarz jak widać ma ograniczoną wyobraźnie, czym? - chyba wiadomo...
0 0
Droga redakcjo. Proszę o sprawdzenie czy planowane jest przejście podziemne na perony?
Dziękuję.
0 0
Skoro miasto nie dogadało się z PKP aby zrobiło przejście na na zatorze podczas modernizacji linii to i na pewno miasto samo nie wyłoży teraz potężnej kasy i nie zrobi przejścia podziemnego na perony tak samo jak przejścia na podziemnego na "zatorze", przecież to kosztuje majątek a PKP przy rozmowie z miastem mogła to zrobić tak jak to miało miejsce na wólce, zrobili to tańszą metodą odkrywkową, wykorzystując moment demontaży torów na jednym pasie ruchu. Więc drodzy Pani i Panowie zapomnijcie o przejściu podziemnym na Mława Miasto. Ten dworzec będzie ogólnie jedną wielką porażką. Czynników dyskwalifikujących jest więcej, trzeba byłoby pisać cały referat...
0 0
Dziwne, że opóźnienia z powodu epidemii COVID dotyczą tylko budowy dworca a nie galerii handlowej. Inne inwestycje w mieście np. budowa mieszkań nie mają opóźnień.
0 0
Jak zwykle nikt nie pomyślał by wiaty zrobić praktyczne dla podróżnych.. Zrobiono zadaszenie i osłonę z tyłu ławek. Super. A co z podmuchami wiatru z boku? Żaden projektant nie zauważył że takie podmuchy są często "wzdłuż" torów? Na peronach jest to samo.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu naszamlawa.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz