Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Zbliżyło ich czytanie. W akcji wzięło udział 350 osób

Elżbieta Ludwikowska 06:05, 12.06.2018 Aktualizacja: 11:32, 24.10.2025
Skomentuj
W piątek, 8 czerwca o godz. 10 w Zespole Szkół nr 3 w Mławie uczniowie i nauczyciele z naszych szkół wzięli udział w akcji masowego czytania "Jak nie czytam, jak czytam", którą zorganizowała mławska filia Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie.

- Akcja jest odpowiedzią na spadek czytelnictwa w całym kraju. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Bibliotekę Narodową, aż 63 procent Polaków nie przeczytało w ciągu roku żadnej książki. W związku z tym redakcja miesięcznika "Biblioteka w Szkole" zainicjowała akcję masowego czytania, zaś realizację tego przedsięwzięcia przejęły biblioteki różnych typów w całej Polsce - informują organizatorzy.

Akcja polega na zebraniu w jednym dniu w jednym miejscu o godzinie 10 jak największej liczby osób i cichym czytaniu przez zaledwie 15 minut. Mławska Biblioteka Pedagogiczna już po raz trzeci zorganizowała takie wydarzenie.- Nie myśleliśmy o biciu rekordów, ale dzięki wsparciu Bożeny Rutkowskiej- nauczyciela bibliotekarza ZS nr 3 na nasze zaproszenie odpowiedziało 350 osób (nauczycieli i uczniów).

Wszystkim uczestnikom akcji składamy serdeczne podziękowania i zapraszamy na kolejną za rok - brzmi relacja.

(Elżbieta Ludwikowska)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu naszamlawa.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%