Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Kto będzie kandydował na burmistrza Mławy?

Redakcja 06:56, 14.02.2018 Aktualizacja: 07:43, 17.10.2025
Skomentuj
Do wyborów samorządowych zostało ok. 8 miesięcy - odbędą się pod koniec października lub na początku listopada. Jednak już teraz pod artykułami na "Naszej Mławie" dotyczącymi lokalnej polityki, często pojawiają się komentarze, pytania i sugestie czytelników dotyczące potencjalnych kandydatów do władz samorządowych.Większość z nich odnosi się do funkcji burmistrza Mławy. Skontaktowaliśmy się z osobami, których nazwiska najczęściej pojawiają się w tym kontekście i zapytaliśmy, czy biorą pod uwagę start w walce o stanowisko szefa miasta. Sławomir Kowalewski / fot. archiwumUrzędujący burmistrz Sławomir Kowalewski będzie ubiegał się o reelekcję. Do tej pory wybory wygrał trzykrotnie, pierwsze w 2006 roku.     Jerzy Rakowski / fot. archiwumJego kontrkandydatem był wtedy m.in. ówczesny włodarz miasta Jerzy Rakowski, który cały czas jest aktywnym samorządowcem. Sprawuje obecnie mandat radnego miasta Mława i jak nas poinformował, "na dzisiaj" nie ma zamiaru starać się o funkcję burmistrza, planuje jednak startować ponownie do rady miejskiej.  Konrad Wojnarowski / fot. archiwumPrzypomnijmy, że kandydowanie rozważa natomiast syn starosty mławskiego Konrad Wojnarowski (PSL).

- Na ten moment na pewno ciężko cokolwiek powiedzieć, natomiast nie można niczego wykluczyć. Jak przyjdzie odpowiedni czas, to będę wtedy podejmował decyzje - usłyszeliśmy w grudniu.   Michał Pol / fot. archiwumW podobnym tonie wypowiada się Michał Pol (PiS), najmłodszy członek Rady Miasta Mława, a od lipca 2016 roku szef mławskiego oddziału KRUS. - Nie potwierdzam, nie zaprzeczam - powiedział nam młody polityk i przyznał, że rozważa różne propozycje.   Kamil Przybyszewski / fot. archiwumTak samo zresztą, jak Kamil Przybyszewski, przewodniczący os. Obrońców Mławy (Wólka). Od niego usłyszeliśmy, że nie mówi "nie" i nie mówi "tak".    Halina Pszczółkowska / fot. archiwumJeszcze bardziej tajemniczą odpowiedź otrzymaliśmy od radnej Haliny Pszczółkowskiej. - Nic nie mogę powiedzieć. Jest jeszcze za wcześnie, trzeba jeszcze troszeczkę poczekać - stwierdziła radna podczas rozmowy z nami.   Robert Maciej Jankowski / fot. archiwumKontrkandydat Sławomira Kowalewskiego z 2014 roku, Robert Maciej Jankowski (PiS) (otrzymał podczas wyborów 21 proc. głosów) nie chciał się na ten temat wypowiadać, zaznaczając, że gdy jest się członkiem partii, to nie jest to decyzja jednej osoby.

(Redakcja)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

RomekRomek

0 0

Nie no jak takich kontrkandydatow bedzie miał nasz burmistrz to musi wygrać

07:09, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

JarząbekJarząbek

0 0

Widzisz lepszych? -zgłoś,
ale fakt, jeśli będą te osoby które mówią, że nie są ani na tak, ani na nie, to głosy przeciwne burmistrzowi się rozłożą i i Kowalewski wygra w cuglach, w pierwszej turze.
Potencjalni kandydaci uzgodnijcie to między sobą i wybierzcie spośród siebie najlepszych. Burmistrz nie powinien mieć więcej jak dwóch kontrkandydatów, ale naprawdę dobrych.

07:45, 14.02.2018

WyborcaWyborca

0 0

Pol na burmistrza.

07:34, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

RyśRyś

0 0

Pol? Ten trzęsący się chłopiec, którego partia wsadziła na stanowisko, a teraz szkoli? To byłoby klapa dla tego miasta. Żadnych samodzielnych decyzji, tylko realizacja planu PiS. Niech coś sam osiągnie a potem sięga po władzę

08:16, 14.02.2018

MonikaMonika

0 0

Widać osoby które moga pokonać Sławka. Nareszcie...

07:38, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Pszczolkowska na burmistrza

07:54, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

To beda ciekawe wybory.
10 kandydatow. Burmistrz nie bedzie miał łatwych wyborów.
Moim zdaniem najlepszym kandydatem jest jest Pol Michał.
Uruchomię ogromną machinę, by pan wygrał, pod warunkiem Pana oficjalnego startu w wyborach na burmistrza miasta Mława.

08:12, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Burmistrz nie będzie miał łatwych wyborów? Bo 10 kandydatów, jak napisałeś? Pomyśl logicznie. Im więcej kandydatów, tym bardziej się głosy na kontrkandydatów burmistrza rozdrobnią - oni dostaną po kilka procent (co najwyżej kilkanaście), a Kowal zgarnie najwięcej i wygra w cuglach. Jedyna szansa na pokonanie Kowala, to jeden mocny kontrkandydat. Tyle w temacie.

08:28, 14.02.2018

PiotrPiotr

0 0

Szanowna Redakcjo. Przecież w tym tekście nie ma ani jednej informacji. To tekst o niczym. No może jest jedna - że burmistrz obecny będzie kandydował. Ale to, że Złotousty raz zdobytej władzy nie odda nigdy, to wiemy i bez tego tekstu. Swoją drogą, niestety Złotousty znowu nie ma z kim przegrać. A im więcej kandydatów wystartuje, tym bardziej głosy na jego przeciwników się rozdrobnią, a on wygra w pierwszej turze.

08:22, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MławiakMławiak

0 0

Pol? Ten co partia go wsadziła na stołek? Niech najpierw sam coś osiągnie a nie pcha sie na burmistrza

08:29, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

MilenaMilena

0 0

Ciebie z zsadzili gdyż się po prostu nie nadajesz. Pan Michał 2 lata i świetnie rządzi. Jest to bardzo dobry kandydat.

08:40, 14.02.2018

PiotrPiotr

0 0

Ale dlaczego ma nie kandydować? Każdy może? A obecny burmistrz co sam osiągnął zanim został burmistrzem? Pytam szczerze, bez podtekstów. Może ktoś mi powie, co burmistrz sam osiągnął wtedy...?

08:48, 14.02.2018

MirasMiras

0 0

Nie zapominajmy o Panu Jankowskim to jest ciekawy kandydat. Nie cofa się i.nie boi się lokalnych układów

08:42, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Z Kowalewskim można wygrać, ale tylko w jeden sposób. Oto trudna do realizacji, ale bardzo możliwa do wykonania, recepta: Trzeba wybrać jednego kandydata. I wszystkie środowiska, którym zależy na zmianie burmistrza muszą na niego grać. Już od teraz. Popierać go w publicznych wypowiedziach, tworzyć wokół niego sztab, prawdziwy sztab. I działać i pracować. Od dziś. W międzyczasie należy spokojnie pokazywać mieszkańcom swoje niektóry pomysły na Mławę w przyszłości i jeszcze bardziej spokojnie, aczkolwiek stanowczo wykazywać błędy obecnego burmistrza i obecnej władzy. Ale to musi być jednolity front i koordynacja. Zadanie nie jest łatwe. Ale możliwe do zrealizowania. Tylko tak z Kowalem Można wygrać.

08:52, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohanJohan

0 0

Obecny bajzel może przejąć tylko wybitny ekonomista i strateg, na ten moment nie widzę takiego kandydata...

08:52, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Jeśli nie zrealizujecie przepisu na wygraną z Kowalem, który tu podałem - przegracie. Przegracie, tak jak to było 4 lata temu, i tak jak to było 8 lat temu. Pozdrawiam.

08:54, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Wszyscy się głowicie czy Kowal wygra, czy nie wygra.
Po co to?
Myślcie komu i dlaczego zaszedł za skórę.

09:05, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

prorokprorok

0 0

Uważam że obecna władza w Mławie jest nierobem, mało się stara w porównaniu np. w Ciechanowie jest młody burmistrz któremu się chce działać, pozyskiwać nowe środki, miasto rozkwita na oczach a w naszym mieście poza pokazem bitwy pod Mławą co rok to nic nowego.

09:07, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbbbbbbb

0 0

chyba żartujesz

09:13, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PiotraDo Piotra

0 0

Ubawiłem się. Twój tekst zaprzecza Twojej teorii. Skoro nie ma żadnej informacji to o czym piszesz i dyskutujesz ? Kiepsko z Twoją dedukcją.

09:16, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DaroDaro

0 0

Patrząc na tych "kandydatów" nie widzę aby Sławomir miał jakikolwiek problem z wygraniem.

09:24, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Janina S.Janina S.

0 0

Uważam podobnie. Wszyscy z nich są bez szans. Trzeba mieć klasę i kasę aby pokonać Kowala. A tu takie masło maślane.

10:01, 14.02.2018

assass

0 0

Mamy kandydata. Wszystkie środowiska wspólnie zdecydowały. Piotrze, od teraz popieramy cię publicznie, tworzymy sztab, prawdziwy sztab ! Pamiętaj tylko, że była już taka pani, która w swojej kampanii skupiła się tylko na wytykaniu błędów burmistrza, ale zapomniała o pomysłach na miasto. Piotrze, nie popełnij tego błędu. Do zobaczenia w październiku !

09:27, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

darekdarek

0 0

Ale przecież Piotr napisał o przedstawianiu swoich pomysłów, a nie tylko o krytykowaniu. ass, czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.

09:58, 14.02.2018

darekdarek

0 0

ass, możesz sobie popisać w necie i drwić, ale tu chodzi o realne działanie.

09:59, 14.02.2018

LiberałLiberał

0 0

Ha,ha,ha !

20:35, 14.02.2018

JurnalistJurnalist

0 0

Przybyszewski najlepszy

09:40, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JurnalistDo Jurnalist

0 0

Wszyscy poważnie a Ty taki Żartowniś :-)

09:47, 14.02.2018

SynekSynek

0 0

Chyba jesteś mamą pana Michała :)

09:48, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

WeronikaWeronika

0 0

Jestem jego wielbicielka. Jest numer 1 i tyle

10:02, 14.02.2018

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

Tak swoją drogą to w Ciechanowie jest Prezydent a nie Burmistrz

09:50, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

A można coś więcej o tej Pani? Jakie ma wykształcenie i doświadczenie? Czy predysponują one (wykształcenie, doświadczenie oraz jej cechy charakteru) ją do bycia dobrym burmistrzem? Bo bez jaj, ale jako kobieta wytrzaśnięta z kapelusza tylko po to by zastąpić przystojniaka, to żadna dobra zmiana.

09:53, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

0 0

A może o Tobie parę słów Mirko- naczelny opluwaczu.
Nie dorastasz Pszczółkowskiej do pięt.
Jesteś przy niej tylko gościem do zamiatania jej pokoi.
Tyle w temacie.

12:25, 14.02.2018

PiotrPiotr

0 0

W 100 % ma Pan rację. Obawiam się jednak, że do władzy szykują się ludzie, którzy tak strategicznie nie myślą, a więc przegrają i niewiele się w Mławie zmieni. Szkoda.Szkoda miasta, czyli nas .

10:05, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

JerzyJerzy

0 0

dokładnie do władzy idą ludzie pełni waśni i podzieleni

10:17, 14.02.2018

ChmieluChmielu

0 0

Pan Michał Pol jest idealnym kandydatem na burmistrza.Wkońcu ktoś zacznie coś robić w tym mieście .

10:10, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

MlawiankaMlawianka

0 0

Mam nadzieję ze Michał Pół zdecyduje się kandydować. Mój głos już ma.młody ambitny.najważniejsze wierzyć w to co się robi.

13:23, 14.02.2018

kolokolo

0 0

Jako radny dla wyborców ze swojego okręgu nic nie zrobił więc ten optymizm chyba na wyrost.

15:51, 14.02.2018

JerzyJerzy

0 0

Jest kandydat, który najprawdopodobniej wygra z obecnym burmistrzem. I nie ma go na "liście" naszej mławy. On ujawni się oficjalnie we wrześniu.
Ja wiem, że niektórzy zwolennicy Złotoustego już chcieliby wiedzieć, kto będzie kandydatem na burmistrza, żeby móc go jak najdłużej i najbardziej dotkliwie opluwać. Najlepiej anonimowo.
Ale spokojnie. Czekajcie do września. Ta osoba wygra z Kowalem, bo nikt nie będzie miał jej nic do zarzucenia, ani żadnych brudów do wyciągania. Cierpliwości.

10:14, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

endoendo

0 0

Oby tylko nikt z Pisu... Mławski Pis to dramat.

10:57, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

czesiekczesiek

0 0

prawda

11:11, 14.02.2018

0 0

Podzielam zdanie aby NIKT zPIS

16:39, 14.02.2018

ObserverObserver

0 0

Obecny burmistrz, Piotrze, nie miał w 2006 roku żadnych osiągnięć, ale miał olbrzymie poparcie mławskich elit, które go umiejętnie wypromowały, a jednocześnie skutecznie obsmarowały poprzedniego burmistrza.
Masz rację, nawet dwóch kandydatów to za dużo i głosy też się rozłożą. Musi być jeden, mieć wizję na Mławę, musi również wykazać obecne zaniedbania wraz z udokumentowanym szastaniem miejską kasą i bardzo dobry sztab wyborczy, który zadba o jego pozytywny wizerunek i zniszczenie kontrkandydata.

10:58, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

0 0

Człowiek mądry, inteligentny i kulturalny. Kobieta z wielkim zaangażowaniem w to co robi - Joanna Tańska!

11:51, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

LenaLena

0 0

Hahaa śmiech na sali . To człowiek burmistrza i nie ma zdania

12:22, 14.02.2018

Zwolennik PrzewodnicZwolennik Przewodnic

0 0

Kamil Przybyszewski na burmistrza! Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Brawa za tężnie

12:01, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

Z tym Kamilem Przybyszewskim to mam nadzieję, że to żarty? Mój nieprzychylny komentarz na jego temat (aczkolwiek prawdziwy) szybko został skasowany. To że walczył on o jakieś tężnie nie czyni go człowieka godnego piastowania tak wysokiego urzędu jakim jest stanowisko burmistrza. Niech mi ktoś powie jakie on ma doświadczenie i wykształcenie? Tak zaraz ktoś powie a co daje wykształcenie... Niby nic, ale czy wyobraża sobie ktoś burmistrza bez wyższego wykształcenie, które w dzisiejszych czasach ma niemal każdy? A co z jego doświadczeniem życiowym i pracą jaką się do tej pory parał? Tak wiem walczył o tężnie.. super. Ale czy piastował jakieś ważne stanowisko albo chociaż stanowisko, które było odpowiedzialne i obciążone stresem?

12:15, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

h13h13

0 0

100% popieram co napisałeś mir k o

12:34, 14.02.2018

JarząbekJarząbek

0 0

Ja też popieram, Przybyszewski nie powinien w ogóle startować, bo tylko komuś zabierze parę cennych głosów, bo będzie parę osób, które na niego zagłosują, ale szans w wyborach nie ma żadnych, tak jak nie miał szans P. Jankowski w poprzednich wyborach.

15:15, 14.02.2018

h13h13

0 0

milena (specjalnie przez małe m) weź się ogranij:) ach ten pisowski elektorat...

12:31, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

0 0

Klakierek zwykły h 13.
Skaczesz jak piłeczka w automacie lotto
Pol ograłby Cię w 5 sekund.

13:01, 14.02.2018

EmerytkaEmerytka

0 0

Szanowni Państwo, nie czas tu i miejsce na nieuzasadnioną krytykę i obrażanie się. Pamiętajmy, że głosując na konkretne nazwisko, głosujemy na siebie. W ten sposób decydujemy o tym, jak nam się będzie w Mławie żyło przez kolejne lata. Znam tylko część kandydatów, ale jednego jestem pewna: nigdy nie zagłosuję na p. Rakowskiego. Dlaczego? Szanuję ludzi i oczekuję tego samego od innych, tymczasem nikt nie potraktował mnie tak podle jak ten pan, kiedy jeszcze zasiadał na fotelu burmistrza i sądził, że funkcję tę będzie sprawował dożywotnio. Wierzę zatem w rozum i intuicję mieszkańców miasta, bo skoro onegdaj zrzucili go z piedestału, to teraz wybiorą mądrze. Pamiętajmy, że zgoda buduje - zatem hejterom dziękuję.

12:52, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

0 0

Radna Pszczółkowska, to jest trafny wybór.

13:02, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

Trafny? Jak ty nawet zdania trafnego nie potrafisz złożyć. Bez pozdrowień

13:38, 14.02.2018

OlaOla

0 0

Popieram ;)

19:07, 14.02.2018

KaroKaro

0 0

Też uważam że to dobra kandydatka, mało kto był tak nieustępliwy w kontekście przywrócenia przejazdu. Nie boi się stawić czoła aktualnemu burmistrzowi.

12:36, 15.02.2018

Mała MiMała Mi

0 0

Wiem kto będzie kandydował, ale nie powiem. Zapewniam was jednak, że będzie przystojniejszy nawet od Pola i Przybyszewskiego :))

13:39, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:5
Odpowiedz

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

A to ty według takich kryteriów będziesz głosowała? To powodzenia. Przystojniejszy od Pola i Przybyszewskiego? Przecież przystojniak jest tylko jeden i raczej jest pewne, że będzie się ubiegał o reelekcję

13:58, 14.02.2018

0 0

Nie masz przystojniejszych od

14:10, 14.02.2018

NatkaNatka

0 0

Nie masz przystojniejszych od tych panów. Panie Michale i Panie Kamilu do boju, do przodu Polsko...

14:13, 14.02.2018

KarolKarol

0 0

No to na pewno nie będzie Jerzy ;)

17:48, 14.02.2018

........

0 0

Przybyszewdki przystojny ... padłam ze śmiechu.

19:22, 14.02.2018

EmerytkaEmerytka

0 0

Szanowni Państwo, nie czas tu i miejsce na nieuzasadnioną krytykę i obrażanie się. Pamiętajmy, że głosując na konkretne nazwisko, głosujemy na siebie. W ten sposób decydujemy o tym, jak nam się będzie w Mławie żyło przez kolejne lata. Znam tylko część kandydatów, ale jednego jestem pewna: nigdy nie zagłosuję na p. Rakowskiego. Dlaczego? Szanuję ludzi i oczekuję tego samego od innych, tymczasem nikt nie potraktował mnie tak podle jak ten pan, kiedy jeszcze zasiadał na fotelu burmistrza i sądził, że funkcję tę będzie sprawował dożywotnio. Wierzę zatem w rozum i intuicję mieszkańców miasta, bo skoro onegdaj zrzucili go z piedestału, to teraz wybiorą mądrze. Pamiętajmy, że zgoda buduje - zatem hejterom dziękuję.

13:46, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

0 0

Przecież Rakowski nie startuje w wyborach, więc Twoja wypowiedź nie ma sensu.
Druga sprawa, to nie wierzę w ani jedno Twoje słowo. Rakowski jest szczery przynajmniej, a nie obłudny jak obecny.

15:09, 14.02.2018

SportowiecSportowiec

0 0

Michał Pol ma moje poparcie i wielu innych moich znajomych! Może w końcu ktoś coś zrobi dla sportu innego niż piłka nożna czy lekkoatletyka, gdzie córka obecnego pana burmistrza brała udział. Zmiany! Mława potrzebuje zmiany!

14:58, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

JajcunJajcun

0 0

Najważniejsze że ma poparcie Twoje i Twoich znajomych. Już wygrał wybory.

15:24, 14.02.2018

JamesJames

0 0

Pol nie ma nawet odrobiny szans. A jeszcze ten PiS w tle. Do KRUSu do ZUSu a nie do ratusza.

16:55, 14.02.2018

PiotrPiotr

0 0

Oczywiście macie stare dane dotyczące Konrada Wojnarowskiego. Ten Pan NA PEWNO nie będzie kandydował na burmistrza. On będzie kandydował do sejmiku. A co niektórzy, żeby odwrócić uwagę od zadłużenia miasta - przy sprawie z Antczakiem pisali, że to chodzi o to, żeby Konrad Wojnarowski był kandydatem na burmistrza. Otóż powtarzam - Konrad Wojnarowski, będzie kandydował, ale do Sejmiku.

15:15, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

JoannaJoanna

0 0

Masz opóźniony zapłon.

18:42, 14.02.2018

XX

0 0

Uuuuu wyrocznia

21:11, 14.02.2018

Czytelniczka MławianCzytelniczka Mławian

0 0

A teraz na poważnie: jakiego kontrkandydata widzicie dla obecnego burmistrza? Wszyscy wymienieni, nie oszukujmy się, nie mają szans. Ewentualnie Wojnarowski, jeśli dostanie wsparcie PSL-u, ale też nie jestem tego taka pewna. Jeśli nie oni, to kto? Mamy w Mławie jakąś osobę (nawet niekoniecznie związaną z polityką), która realnie mogłaby zagrozić Kowalewskiemu?

15:30, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

0 0

Szymon Wyrostek, może ten pan na burmistrza? Hi hi

15:52, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tyle w temacieTyle w temacie

0 0

Powaznie?

19:14, 14.02.2018

KlaunKlaun

0 0

Pfff śmiech i kabaret. Z taką fryzura to raczej do cyrku.

20:41, 14.02.2018

Nowa.Nowa.

0 0

Na sołtysa bezludnej wsi..... hahaha

21:00, 14.02.2018

CzytelnikCzytelnik

0 0

Wojnarowski nie kandyduje na burmistrza tylko do Sejmiku.

16:10, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec Mławymieszkaniec Mławy

0 0

Pol niestety na niczym się zna. Nawet na sesjach nieutne jest samodzielny , tylko czyta to co mu napiszą . Smutne

19:22, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

MelanieMelanie

0 0

Na sesjach to.każdy myślący radny robi notatki. Ty nie umiesz pisać to nie robisz. Umiesz czytać ???

11:02, 15.02.2018

OlaOla

0 0

Pan Pol zna sprawy ważne i kluczowe dla miasta. Interesuje się problemami całego miasta. Panie Michale powodzenia.

20:23, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

WojciechWojciech

0 0

Jedyny radny do którego można się zwrócić i można na niego liczyć . Chcemy takiego człowiek w Mlawie. Panie Michale trzymam kciuki.

20:39, 14.02.2018

Do OlaDo Ola

0 0

Śmieszne rzeczy piszesz. Kabaret robisz czy co ?

23:00, 14.02.2018

0 0

Aby do gara się dobrac

21:09, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

FaustynaFaustyna

0 0

I śmieszno i straszno.Niektórzy z kandydatów powinni najpierw dokonać rachunku sumienia...bo mam wrażenie są skłóceni wewnętrznie, z samym sobą a przynajmniej powinni. Jedynym kontr-kandydatem dla S. Kowalewskiego mógł by być M.Jankowski, gdyby miał dobrego speca od Public Relations,stonował emocje i zrozumiał, że służy się ogółowi a nie tylko doraźnym celom.Zresztą dotyczy to wszystkich kandydatów. A propos a co z programem wyborczym,dalej tylko "chleb i igrzyska" czy wreszcie gospodarka i rozwój regionalny.Weśta się wreszcie za robotę!!!! Pozdrawiam z dalszej perspektywy:)

22:02, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

miamia

0 0

Znam Pana Pola i wiem, że poradziłby sobie na stanowisku burmistrza. To bardzo mądry człowiek. Myślę, że będzie miał wystarczający elektorat. Panie Michale do przodu ! Powodzenia !

22:30, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Precz od samorządówPrecz od samorządów

0 0

Eleltorat PiSu już mu pomnik stawia. Upartyjnienie wyborów samorządowych to głowny cel PiSu. Nie dajcie się nabrać trolom PiSowskim. Żadnych Polów, żadnych partykniaków z PiS ani PSL. Pol ma ciepłą posadkę przy korycie w KRUSie właśnie z rekomendacji PiSu.

22:48, 14.02.2018

Kandydatnr1Kandydatnr1

0 0

Czytając...obserwując... to najlepszym kandydatem na burmistrza zostaje .... Panie i Panowie .... Kryjący(a) się pod pseudonimem"
"Mir K.O." !!
Zakompleksiony człowiek, który potrafi tylko ubliżać i myśli, że po przeczytaniu paru prawniczych artykułów jest mózgiem wszech czasów!
Brawa dla tej osoby!
I teraz wszystko razem głośno: Mir K.O. !! Mir K.O. !! Mir K.O. !! Mir K.O. !!

22:52, 14.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

JanJan

0 0

Twój komentarz jest beznadziejny.

23:39, 14.02.2018

DaroDaro

0 0

Skąd w Tobie tyle jadu ?

23:44, 14.02.2018

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

To jest dopiero hipokryta. Pisze, że ja komuś ubliżam a sam jedzie ostro po bandzie. Sprawdź sobie w słowniku definicję słowa "hipokryzja". Gdzie ja tu pierwszy komuś ubliżyłem, wyraziłem tylko swoją opinię, do czego chyba mam prawo. Do tego zadałem kilka pytań o doświadczenie i kwalifikacje niektórych potencjalnych kandydatów, po czym spotkałem się z nieuprzejmością jakiegoś Janusza. Ty jesteś kolejny, który atakuje i ubliża. Chyba po to jest włączona opcja komentowania, żeby wyrażać swoje opinie czy poglądy na dany temat. Jeżeli tego nie rozumiesz to ja ci nie będę zastępował nauczyciela i tłumaczył. Słabiutko, słabiutko w tym sztabie wyborczym JE Kowalewskiego. Musicie się bardziej postarać.

08:45, 15.02.2018

ja z Dzierzgowskiejja z Dzierzgowskiej

0 0

Pola PiS wsadził na ciepłą posadkę w KRUS. Ma dobrze i sie cieszy. Po co mu ryzykować , jak i tak nie ma żadnych szans.

08:22, 15.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z DZIERZGOWSKIEJZ DZIERZGOWSKIEJ

0 0

Pan Michał jest prawdziwym radnym. Zawsze możemy na niego liczyć .

10:18, 15.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Karolina z DzierzgowKarolina z Dzierzgow

0 0

Jestem zadowolona z Pana radnego. Zawsze do dyspozycji mieszkańców. Serdeczny i uczciwy.

11:01, 15.02.2018

konradkonrad

0 0

Pol jest niestety marionetką PiSU i mówi to co mu napiszą starzy wyjadacze.Nie ma swojego zdania i jest nie wyrazisty. Na siłe chce być wielkim politykiem, ale na zisiaj jeszcze nim nie jest. I tak że go posadzili na stołku.

15:07, 15.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

Janina S.Janina S.

0 0

To oczywiste że co mu każą to zrobi. Ale parcie na koryto jest.

20:14, 15.02.2018

MarekMarek

0 0

Wyróżniający się wiedzą i odpowiedzilością. Pan Pol ma duże szanse. Oby tylko się zgodził kandydować.

09:57, 16.02.2018

MariaMaria

0 0

Marionetką to są radni głosujący za burmistrzem. O czym pan radny mówił na ostatniej sesji. Chyba zabolało popleczników burmistrza, co ??? Hihihiiii

15:39, 16.02.2018

MłodaMłoda

0 0

Pan Michał P. to powiew świeżości, energii i nowoczesności w mlawskim pis. Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Kandydat najlepszy to Michał P.

16:52, 15.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlinaAlina

0 0

Michal masz nasze zaufanie. Startuj na burmistrza. Dasz rade. Jesteś pracowity i uczyny , najmłodszy i najlepszy, za To będę głosowała na ciebie z całą rodziną.

16:55, 15.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do AlinyDo Aliny

0 0

Wymiotować się chce od tego naj naj naj. Chyba strasznie nie lubisz tego pana Pola z PiS pani Alino.

21:20, 15.02.2018

uważna obserwatorka uważna obserwatorka

0 0

Ludzie, wypłoszony przybyszewski albo pszczolowska wyrzucona ze szkoły wiadomo za co... To mają być jacyś kandydaci? Że jeszcze radnymi są to cud haha!

08:14, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZZ

0 0

wyploszony to chyba kowalewski chyba bardziej

08:40, 16.02.2018

Mir K.O.Mir K.O.

0 0

Właśnie o tym pisałem i nawet argumentowałem to spotkałem się z linczem quasi-mądrali. Tacy konkurenci to żadna konkurencja dla JE Przystojniaka. Konkurent powinien być nie tylko dobrze wykształcony, ale też posiadać jakieś doświadczenie, które predysponowałoby go do pracy na takim stanowisku. Najlepiej też, gdyby był osobą znaną i powszechnie szanowaną.

08:58, 16.02.2018

ZZ

0 0

Z tej grupki to wlasciwie tylko Przybyszewski i Rakowski sa sensownymi kandydatami. Reszta to gwarancja partyjniactwa (szczegolnie ci z dojnej zmiany) albo zastoju i zacofania (Kowalewski, Pszczolkowska).

08:36, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeonNeon

0 0

Rakowski juz był. Przybyszewski hm... lepiej nie..szukajcie dalej.......

09:56, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa FydrychEwa Fydrych

0 0

Przedstawię się najpierw z imienia i nazwiska Ewa Fydrych, gdyż uważam, że wyrażając swoją opinię nie muszę ukrywać swojej tożsamości. Zazwyczaj staram się nie komentować takich dyskusji ale jak to czytam, przeraża mnie takie podejście do innego człowieka. Tyle jadu i nienawiści w niektórych osobach, potraficie tylko krytykować i oceniać - najlepiej incognito bo w cztery oczy nawet słowem byście się nie odezwali. Rozumiem, że każdy z nas ma prawo do wyrażania swojego zdania, ale oceniając pracę osoby- przedstawiając jej imię i nazwisko, (już nie mówię o ocenianiu całego życia takiej osoby), przedstaw się z imienia i nazwiska. Boisz się oceny przez innych???

11:11, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś...Ktoś...

0 0

Hmmm... przedstawiłaś, Pani Ewo i wszystko ok, ale tylko się przedstawiłaś...
bo
żadnej swojej opinii nie wyraziłaś, ciekawe czemu?
Boisz się oceny przez innych???

11:28, 16.02.2018

były uczeńbyły uczeń

0 0

Niby kto wyrzucił Pszczółkowską ze szkoły? Jest na urlopie, każdy na uczyciel ma prawo podreperować swoje zdrowie, zwłaszcza jak taką intrygę wobec niego się stosuje. Podziwiam kobiete, że sobie z tym radzi, nie odpuszcza i postawiła na swoim w budowie tunelu, brawo dla takich niezłomnych ludzi!

21:20, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dorotka-WiolettkaDorotka-Wiolettka

0 0

A po ile ta ulga?

23:01, 16.02.2018
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu naszamlawa.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%