Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

Czy materiały POS zwiększają sprzedaż?

Redakcja 10:31, 25.11.2022 Aktualizacja: 00:30, 02.10.2025
Skomentuj
Materiały POS to nic innego, jak drobne akcesoria reklamowe, które mają za zadanie przykuć uwagę klienta. Jakie jest ich znaczenie w marketingu? Czy faktycznie mają pozytywny wpływ na sprzedaż? Sprawdź, gdzie zamówić profesjonalne materiały POS.Materiały POS -  co to? Jak już zostało wspomniane, są to drobne produkty, które mają za zadanie wyboldować daną rzecz pośród konkurencji. Bardzo często stosuje się je w supermarketach, ale też są wykorzystywane w branży tekstylnej, gastronomicznej - ogólnie tam, gdzie jest sprzedaż, są też materiały POS. Co zalicza się do tej kategorii?

  • ramionka do wobblerów - wykonane są z elastycznych materiałów, które łatwo przymocować na półce lub przy kasie, na których umieszcza się wobblery. Są bezpośrednią formą informacyjną o danym produkcie, jego okazyjnej cenie oraz walorach. Są trwałe i skutecznie przykuwają uwagę klienta.
  • Uchwyt do shelf - stoppera - służą do przymocowania reklamy
  • Uchwyt cenowy
  • Uchwyt sufitowy
  • Haczyki, sprężynki
  • Przyssawki
  • Żabki metalowe

To tylko niektóre elementy wliczające się do materiałów POS. Z dokładną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej PopTime, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji materiałów marketingowych.

Jak materiały POS wpływają na sprzedaż detaliczną?

Materiały POS są formą reklamy, która nie jest nachalna - dyskretnie informuje klienta o zaletach produktu. Należy jednak pamiętać, że duże natężenie takich akcesoriów na sali sprzedaży, może przyprawić o zawrót głowy i wręcz odstraszyć klienta. Ważne jest to, aby dobrze przemyśleć ich rozmieszczenie i ilość, aby faktycznie mogły zostać szybko zauważone. Dając klientowi wielokrotny wybór w super cenach, tak naprawdę nie dajemy mu żadnego, gdyż w ostateczności nie będzie wiedział, na który się zdecydować. Aczkolwiek ich obecność ma realny wpływ na wysokość utargu. Mogą zwiększyć sprzedaż, aż o 20%.Okazuje się, że dyskretna reklama, jest bardzo dobrym asystentem sprzedaży. Warto, więc zainwestować w wysokiej jakości materiały POS.

Materiały POS - producent

W kwestii wyboru materiałów reklamowych warto skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy. PopTime to firma będąca wiele lat na rynku, która zajmuje się dystrybucją materiałów POS. Są to wysokie jakości produkty, które sprawdzają się w roli informacyjno - reklamowej. Duża różnorodność asortymentu pozwala też na indywidualny dobór komponentów, które najlepiej sprawdzą się w danej przestrzeni sprzedażowej. Wykonane są z różnych surowców, które wyróżniają się odmiennymi cechami. Dostępna jest również linia Eco Pos, która zawiera artykuły wykonane z materiałów nadających się do recyklingu.Co w przypadku, gdy klient chciałby stworzyć swój indywidualny projekt? Taka koncepcja może okazać się bardzo dobrym posunięciem. Personalne wyróżnienie danej przestrzeni na pewno będzie atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Konsumenci lubią rzeczy, z którymi wcześniej nie mieli do czynienia, co od razu przykuwa ich uwagę. Firma PopTime realizuje indywidualne projekty. Oprócz zaplecza magazynowego, ma również własny park maszynowy wraz z bazą projektową. Z wykorzystaniem nowoczesnych technologii na zapleczu firmy powstają imienne projekty materiałów POS.

Materiały POS nie tylko dla sprzedaży produktowej

Materiały POS są skuteczne również w sprzedaży usług. Wyeksponowanie atrakcyjnej oferty w biurze również przykuwa uwagę klienta, co równocześnie sprzyja większemu obrotowi.Drobne materiały reklamowe są skutecznym narzędziem marketingowym. Jest to dobra inwestycja w rozwój firmy.

(Redakcja)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%