Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

INCYDENT MŁAWSKI. "Bo tu panują inne prawa" [FILM]

Iwona Łazowa 05:59, 23.11.2022 Aktualizacja: 14:45, 27.10.2025
Skomentuj
Mława znowu stała się sławna. Kto nie słyszał o mławskiej policji? Wygląda na to, że przyszedł czas na ochronę. Youtuber trafił za kratki podczas nagrywania materiału filmowego. Powód? Poskarżyli się na niego ochroniarze z zakładu w dzielnicy przemysłowej. Wszystko zobaczycie na filmie. 

INCYDENT MŁAWSKI. "Bo tu panują inne prawa"

Użytkownik You Tube podzielił się publicznie jednym z nagrań, które nazwał "INCYDENT MŁAWSKI. PROLOG". Ochroniarzom z mławskiego zakładu wyraźnie nie podobało się, że mężczyzna nagrywa materiał. Zdecydowanie zabraniali nagrywania. Youtuber twierdzi, że nie mieli do tego prawa i że w Polsce nie ma zakazu nagrywania.Sami zobaczcie film na wspomnianym kanale.

[WIDEO]2338[/WIDEO]

"O ile nic nie przeszkodzi, to główny materiał ukazujący zatrzymanie, oraz to, co się bezpośrednio przed nim działo, zostanie opublikowany na kanale prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu" - informuje nas autor materiału filmowego.Autor nagrania z profilu na YT Audyt Obywatelski informuje nas, że do zatrzymania - nałożenia kajdanek i przewiezienia na komendę oraz zamknięcia za kratami - doszło 15 listopada około godziny 9 rano w dzielnicy przemysłowej w Mławie.

Policja potwierdza zgłoszenie

Mławska policja potwierdza zgłoszenie i interwencję.- W związku ze zgłoszeniem z dnia 15.11.2022 r., w godzinach porannych, funkcjonariusze udali się Mława, ul. Nowa, gdzie w rejonie jednego z zakładów pracy ma przebywać mężczyzna bez określonego celu i nagrywać film pomimo zakazu nagrywania. Na miejscu policjanci zastali mężczyznę, który swoim zachowaniem wzbudził podejrzenie funkcjonariuszy, że może być osobą poszukiwaną. W toku wykonywanych czynności zachowywał się nerwowo, odmówił podania swoich danych osobowych oraz nie udostępnił policjantom żadnego dokumentu stwierdzającego jego tożsamość. Mężczyzna został zatrzymany i doprowadzony do jednostki policji w celu ustalenia danych. Swoim zachowaniem popełnił wykroczenie z art. 65 KW, za co został na niego nałożony mandat karny, którego przyjęcia odmówił. W związku z powyższym wobec mężczyzny prowadzone jest postępowanie o wykroczenie i zostanie skierowany wniosek o ukaranie do Sądu Rejonowego w Mławie - informuje portal Nasza Mława asp. Aneta Prusik z Komendy Powiatowej Policji w Mławie.______________________________________________________________________Prezentuje też paragrafy, na podstawie których przeprowadzono postępowanie.Art. 65. KW

Wprowadzenie w błąd podmiotu uprawnionego co do swojej tożsamości

§ 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub instytucję upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania:

1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,

2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub zamieszkania,

podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.

§ 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w § 1._______________________________________________________________________

Zakaz filmowania?

Autor zaprezentowanego filmu nie zgadza się z taką interpretacją przepisów. Szczególnie z tzw. zakazem filmowania, który jego zdaniem nie istnieje. Zapowiada, ciąg dalszy sprawy. Ostrzega, że niezrozumienie prawa doprowadzi do poważnych skutków.- Na kanale w zakładce "skargi" można zobaczyć przeprosiny od Komendanta jednostki policyjnej, od ABW, można przeczytać o postępowaniach dyscyplinarnych wobec ŻW itd. Autor niejednokrotnie odmawiał różnym służbom w tym także Policji, podania swoich danych osobowych, gdyż najzwyczajniej w świecie nie był o nic podejrzewany i nie łamał prawa. Ostatecznie, wtedy kiedy autor był uparty do końca, policja po konsultacjach telefonicznych uznawała rację i odstępowała od czynności, ale w Mławie zrobiono inaczej. Niezrozumienie prawa, zmyślanie przepisów i "powinności", wiele błędów w trakcie tego wszystkiego doprowadzi do kilku poważnych skutków, a pierwszy z nich to najprawdopodobniej najbardziej oglądany materiał w historii kanału, gdzie topowe oglądalności solidnie przekraczają 500 tysięcy - zapowiada użytkownik YT.Wspomniany kanał na You Tube porusza takie tematy m.in. np. jak pokazy "garnkowe", oszustwa telemarketingowe i windykacyjne. Zajmuje się omawianiem przepisów i obalaniem mitów.- Jednak główną pasją kamerzysty, stanowiącą trzon tego kanału, jest filmowanie obiektów leżących w jego zainteresowaniach. Interesują go militaria, logistyka, architektura, infrastruktura i kilka innych dziedzin niekiedy związanych z takimi obiektami. Filmowanie odbywa się z miejsc publicznych, takich jak np. miejskie chodniki, autor nikogo nie pyta się o żadne zgody, bo nie musi. Przy czym autor filmuje jedynie takie obiekty, które albo całkowicie są finansowane z pieniędzy "publicznych", albo solidnie z nich dofinansowane, albo korzystające z wielu udogodnień np. funkcjonowania w strefach ekonomicznych, przemysłowych itd. Na kanale można zobaczyć materiały sprzed różnych firm, ale także i obiektów wojskowych, elektrowni, portów i różnych innych ciekawych dla autora miejsc. Niektóre z tych podmiotów "wywieszają" na ogrodzeniach posesji znaki "zakaz fotografowania", które nie mają żadnego umocowania w prawie, jeżeli chodzi o fotografowanie spoza tych posesji, o czym zdaje się wiele osób nie wiedzieć. Obojętnie czy są te znaki, czy nie, niektórzy decydują się wzywać policję, lub inne służby, które niestety bardzo często nie stosują się do obowiązującego je prawa. Do tej pory jednak nigdy to nie kończyło się zatrzymaniem ani mandatem, ani nawet pouczeniem, bo prawo nigdy nie było łamane, a jedynymi osobami, które miały z tego tytułu kłopoty, były osoby przed kamerą, a nie człowiek za nią - relacjonuje swoją działalność wspomniany autor. Źródło: Kanał na YouTube Audyt obywatelski/Nasza Mława

(Iwona Łazowa)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

ObuwatelObuwatel

0 0

No proszę jest policja ale tam gdzie być nie musi.
Zgłosiłem telefonicznie napad na mnie malującego tzw. graffiti to nikt nie przybył. A na powtórne zgłoszenie powiedzieli żebym zģłosił się o własnych siłach do komendy i przedstawił dowody dewastacji budynku i pobicia.

07:28, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaikMaik

0 0

I co poszedłeś?

11:47, 23.11.2022

TygTyg

0 1

To znany prowokator
Nagrywa w masce, niepokoi pracujących ciężko ludzi
Brawo policja

10:45, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TygTyg

0 1

Zrobił sobie źródło dochodu

10:53, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KijKij

0 0

Jeszcze porządnych ludzi straszy konsekwencjami
Do sądu z nim gdy odmówił mandatu, niech sobie po sądach polata he he he

10:57, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaśAdaś

0 0

Oglądałem większość filmów na audyt obywatelski. Ten pan nigdy nie zachowywał , się dziwnie . Chociaż Policja zawsze stawia mu taki zarzut bezpodstawnie. Robił to co zawsze , czyli nagrywał obiekty które go interesują. Podczas nagrań jest zamaskowany, bo nie chce być rozpoznawalny i przepisy tego nie zabraniają. Jeśli ktoś zwraca się do tego pana kulturalnie, zawsze uzyska odpowiedż. Natomiast jeśli ktoś próbuje wmówić mu że nie wolno robić czegoś. A w rzeczywistości może to robić bo nie ma przepisów zabraniających. To wtedy faktycznie rozmowa przestaje być miła. Na koniec ten pań zawsze przestrzega prawa i nie wieże w wyjaśnienia Policji. O czym zapewne niedługo się przekonamy kiedy zostanie udostępniony film na kanale.

11:20, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

MaikMaik

0 0

Prowokator nagrywający jednostki wojskowe, mury więzień, zabezpieczenie ambasad
Ma coś z głową nie tak, zrobił sobie źródło dochodu, gdzie naiwni płacą mu za to kasę
Brawo policja w Mławie nareszcie trafił na konkretny patrol
Do sądu za odmowę podania danych, niech sobie pojeździ do Mławy i niech weźmie się za normalną robotę
Prowokator z pomorskiego naciął się wreszcie w Mławie

11:50, 23.11.2022

KałdytorKałdytor

0 0

Ważne co będzie w sądzie a nie na filmiku
Brawo Mława

11:55, 23.11.2022

NilNil

0 0

Też go mistrzu namawiałeś na jego kanale do przyjazdu i robienia zadymy w Mławie?
Wstydź się, żenada

14:30, 23.11.2022

............

0 0

Brawo Mława zawsze musi się popisać w negatywnym tego słowa znaczeniu. Audytor był chyba w całej Polsce nagrywał różne obiekty . I z tego co wiem to chyba pierwszy raz został zakuty w kajdanki. Audytor doskonale zna swoje prawa jeśli zostały naruszone. Jeśli Policja nie zastosowała się do przepisów. Na pewno wykorzysta wszystkie środki prawne w tym celu. Nie pierwszy raz otrzymywał przeprosiny od komendantów Policji.

11:31, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

MagikMagik

0 1

Zawsze musi być pierwszy raz he he he
Myślał że w Mławie trafił na chłopków.
Brawo policja, do sądu za odmowę legitymowania
Prowokator a do tego chamski typ do wszystkich mówi na ty
Brak kultury ze strony tego kałdytora

11:54, 23.11.2022

Buc z pomorskiegoBuc z pomorskiego

0 1

Narazie to jest obwinionym o wykroczenie.
Odmówił podania danych umundurowanemu patrolowi policji.
Brawo Mława, ochrona wzięła go krotko, z gownem w piaskownicy się nie bawili.

12:09, 23.11.2022

MaikMaik

0 0

Chamstwo tego kałdytora przechodzi ludzkie pojęcie
Jak można pracującego człowieka nazywać myszka która zje jabłko
Niech sam się weźmie do konkretnej roboty prowokator z pomorskiego

11:32, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

LllLll

0 0

Chyba rozmawiamy o innym człowieku. Ponieważ audytor jest zawsze bardzo kulturalny. Rozmowa staje się zazwyczaj niemiła kiedy ktoś w jego kierunku odzywa się mało kulturalnie. Co widać również na fragmencie tego filmu. Gdzie ochroniaż się wydziera na człowieka idącego chodnikiem. Prawda że zamaskowany i z kamerą ale prawo tego nie zabrania. Według ciebie wydzieranie się na kogoś to poziom wysokiej kultury. Oglądałem mnóstwo filmów z tego kanału. Prawie zawsze ochrona podchodziła mówiąc dzień dobry . A Mława musi być zawsze inna. Brak kultury na tym filmiku jest widoczny ale ze strony ochrony.

12:22, 23.11.2022

WMPWMP

0 0

jakiś absurd - policja sama sobie wymyśla i stanowi prawo

11:41, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Buc z pomorskiegoBuc z pomorskiego

0 0

Jakie prawo?
Prawo do legitymowania osoby, która odmawia podania danych?
Kręci się między samochodami z elektroniką, to może być potencjalny złodziej samochodów

12:31, 23.11.2022

NilNil

0 0

Gość w masce pośród samochodów pracowników zakładu odmawia podania danych osobowych, to policja sama ustala prawo?

14:15, 23.11.2022

Buc z pomorskiegoBuc z pomorskiego

0 0

Wyjątek dziennikarski he he he
Jakim on jest dziennikarzem
Chyba głosu z Pomorza ha ha ha

12:07, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

0 0

Dla osób popierających łamanie naszych praw proponuję wyprowadzkę do Rosji. Tam będziecie mieli to na co dzień. Ja chcę żyć w Polsce gdzie przestrzegane są nasze konstytucyjne prawa.

12:48, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

NilNil

0 0

Prawo do robienia zadymy ludziom w pracy przez prowokacje
Ładne prawa konstytucyjne

15:25, 23.11.2022

NilNil

0 0

Kogo ten mistrzu nazywa szurami?
Większego szura i pieniacza od niego nie znajdziesz.
Jak pojeździ po sądach, przesłuchaniach, wezwaniach to szybko się ugotuje he he he

14:00, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

GilonGilon

0 0

Najpierw to trzeba coś nielegalnego zrobić żeby się w sądzie znalesc

15:41, 23.11.2022

GokkGokk

0 0

Jeszcze będą go panowie z policji przepraszać bo on doskonale się pilnuje nie robi nic nielegalnego . Pozdro dla kumatych

15:37, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

NilNil

0 0

Przeprosić
Buhaha

16:55, 23.11.2022

OBSERWATOROBSERWATOR

0 0

OGLĄDAM AUDYT OBYWATELSKI .GOŚCIU JEST OBKUTY W PRZEPISACH I WIE CO ROBI NIC MU NIE ZROBIĄ . JESZCZE KOMENDANT I TEN WSPANIAŁY PATROL BĘDZIE MUSIAŁ GO PRZEPROSIĆ , CZEKAM NA CIĄG DALSZY NAGRANIA . A CO DO OCHRONY WIPASZU ,TU TRZEBA POPRACOWAĆ

16:10, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

NilNil

0 0

Buhaha
Obkuty to jest ale w maskę.
Zobaczymy go w sądzie w Mławie bez maski i kamery.
Będę śledził wokandę w Mławie w sądzie żeby gościa nagrać przed sądem i jego samochód
Rejestrację w necie zasłonię i buzkę z bródką ha ha ha

16:54, 23.11.2022

......

0 0

Mam pytanie kto kogo zaczepił Audyt ochronę czy odwrotnie. Bo widziałem że to ochrona szukała zaczepki. Po drugie praca ochrony nie polega na siedzeniu i wydzieraniu się. Nawet nie chciało mu się wstać tylko wrzeszczał w niebo głosy. Jeśli ochrona miała jakieś wątpliwości mogła podejść i grzecznie zapytać . Jak osoba idącą chodnikiem publicznym może przeszkadzać w pracy ochronie. Ochrona ma obowiązek chronić teren zakładu a nie teren publiczny. Po drugie ochrona powinna wiedzieć że naklejenie tabliczki zakaz fotografowania. Dotyczy wyłącznie fotografowania na terenie zakładu. No i kto tu szukał zaczepki. Jak by do mnie ktoś podszedł z tekstem "co robisz nie wolno" lub się wydzierał to też bym się zdenerwował.

17:04, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

KałdytorKałdytor

0 0

Dlaczego nagrywa teren wipaszu?
Ekolog czy inny oszołom?czy wipasz to zabytek wpisany w dziedzictwo narodowe ha ha
Ten Kałdytor przez 100 filmików na swoim kanale non stop robi to samo.
Chory na głowę, tak długo chodzi i prowokuje nagrywaniem aż ochrona w końcu zaczyna się interesować o co mu chodzi.
Chyba że Ukrainki pod wipasz em nagrywał buhaha
Może to złodziej przygotowuje się do kradzieży samochodów na parkingu pracowników mławskich zakładów
Brawo policja, co będzie jakiś mistrz z dziury w pomorskim figury łapał pod mlawskimi zakładami
Super, nie chce podać danych, dyby i na komendę razem z kamerą he he he

17:41, 23.11.2022

AbzdAbzd

0 0

Nikt nie był na miejscu oprócz osób biorących udział w tej sytuacji, nagrywanie nagrywaniem ale kiedy jest coś takiego jak zgłoszona interwencja to chyba normalne ze jej uczestników trzeba spisać? Nie podanie danych to też wykroczenie, w takim razie według niektórych Komentujących jak ktoś wam uszkodzi w kolizji samochód to danych też podawać nie musi? Nie nakręcajcie się

17:04, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

NilNil

0 0

Tym bardziej że gość łazi w masce, przecież widać że to prowokacja.
Ciekawe co by mówił jakby mu koło domu chodzili w masce i nagrywali,pierwszy z pełnym pampersem będzie dzwonił na policję

17:34, 23.11.2022

J....J....

0 0

Aby Policja mogła legitymować muszą zaistnieć przesłanki z art. 14. W którym nie ma nic o tym że ktoś zachowuje się dziwnie. Dla mnie dziwnie zachowuje się Kaczyński i cały rząd . Czy Policja też ich zakuje w kajdanki.

22:32, 23.11.2022

GunioGunio

0 0

"Wieże"
To jest właśnie poziom intelektualny fanów tego kałdytora

18:57, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GunioGunio

0 0

Prowokator Kałdytor już wypłakał się w rękaw do portalu nasza Mława?
Ojej jaki on pokrzywdzony
Jeszcze ostrzega przed skutkami?bezczelny gość, szkoda na jego głupotę słów. Niech się weźmie za jakąś robotę a nie ludziom przeszkadza w pracy, prowokator.
Narazie to będzie się bujał do sądu w Mławie, za odmowę legitymowania przez policję. Niech sobie pojeździ do sądu jak ma takie hobby
Prawidłowo mlawska policja

19:06, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BocianBocian

0 0

Panie audytor, ty nie jesteś żadnym audytorem tylko prowokatorem.
Weź się człowieku za uczciwą pracę i przestań prowokować innych uczciwie pracujących.
Znasz bajkę o wężu? To z Mławy sss..... j.

19:26, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

0 0

Ten niby audytor to zwykły szkodnik przeszkadzający ludziom w pracy

20:42, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

0 0

Wyłącz caps lock i nie drzyj japki

20:43, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaśAdaś

0 0

Nigdy nikogo nie namawiałem żeby przyjechał do Mławy. Tylko denerwuje mnie jeśli od obywateli wymaga się przestrzegania prawa. A służby mundurowe nie stosują się do przepisów. A powinny być wzorem dla innych.

22:40, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

LucekLucek

0 0

Pij Adasiu meliskę na nerwy

00:21, 24.11.2022

JasiuJasiu

0 0

Kim Ty WYMODEROWANO jesteś żeby mówić ludziom za co mają się brać.

22:49, 23.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

LucekLucek

0 0

Za uczciwą robotę
Takie nieroby żerują na uczciwie pracujących w mławskich zakładach
Chamowi z Pomorza stanowcze won z Mławy

00:19, 24.11.2022

LucekLucek

0 0

"Ochroniaż"
To jest poziom intelektualny fanów prowokatora w masce

00:17, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan KretynówFan Kretynów

0 0

Ludzie popierający bezprawne zatrzymania - dobrze ze nie wsadzają do więzień za bycie kretynem bo większość z komentujących zapewne by aktualnie miala za to dożywocie.

Ma prawo nagrywać co chce kiedy chce - tak samo jak ja czy inny obywatel tego kraju. Jeżeli twierdzicie inaczej - to lepiej wyjedzie z kraju bo komusza mentalność wylewa się z was tak, że się nie dziwię ze w Polsce jest jak jest.

Jeszcze popieranie dzialania Poli.... przepraszam Milicji Obywatelskiej. A jeszcze dobry rek temu wszyscy mieli zakładać kominiarki czy inne rzeczy zasłaniające twarze... widać co wam władza powie, tak zrobicie. Wiec niczym się nie różnicie od komuchow z PRLu...

02:39, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

KoloKolo

0 0

WYMODEROWANO Czy Zatrzymanie było bezprawne to może orzec sąd a nie WYMODEROWANO domorosły prawnik w laciach przed kompem.
Brawo policja w Mławie

08:03, 24.11.2022

KoloKolo

0 0

Musisz być wielkim fanem pewnego [WYMODEROWANO]
Odnośnie maseczek, nikt już w Polsce nie nosi maseczek oprócz jednego prowokatora z kamerą buhaha

08:34, 24.11.2022

KoloKolo

0 0

Ma gość niezłe zainteresowania, nagrywanie ubojni kurczaków.
Może chłop głodny w tym pomorskim i pióra do pierzyny chciał kupić.
Trzeba było mu zapakować do torby trochę kurzych łapek i skóry z brojlera.
Podobno z Mławy spiepszal jak lis z kurnika, widać lubi kurze łapy, kolana go bolą i szukał w Mławie kolagenu w kurzych lapach

08:48, 24.11.2022

KoloKolo

0 0

Czytałem na kanale tego WYMODEROWANO,pisał, że zepsuje rodzinom święta w Mławie.
Co za cham i prostak, żeby do swoich brudnych gierek wciągać rodziny ludzi z Mławy

08:11, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Deweloper z MławyDeweloper z Mławy

0 0

Usuń facet z kamerą komentarze o deweloperach z Mławy na swojej stronie

14:12, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ii

0 0

pięknie w końcu się doczekał kajdanek i jescze te grozby na koniec nagrania

21:56, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NPld3y1iuz@niepodam.NPld3y1iuz@niepodam.

0 0

daj znać czekam na info i relacje

21:59, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

beka z sraudytbeka z sraudyt

0 0

a są tacy co mu patronajta placa tak się trzepie kasę na owieczkach. łazi w kominiarce kilka godzin aż ktoś podejdzie i krecinafere. ciekawe jakby się zahowal jakby mu ktoś pod domem łaził i nagrywal

22:02, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławiaminWłocławiamin

0 0

Taki kozak!!!
Niech przyjedzie do Włocławka ponagrywać Anwil z każdej strony to szybko z puszki nie wyjdzie. Nagranie zakładu który grozi eksplozja na szeroką skalę kraju (gazociag, ropociąg i chemikalia znajdujące się w obrocie Anwilu a tama).Przykleja do niego próbę ataku terrorystycznego i po gościu.

23:17, 24.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Draiwer iiDraiwer ii

0 0

Był nagrywał i we WOCLAWKU ANWIL I NIC MU NIE ZEOBILI

10:57, 25.11.2022

ZdzochZdzoch

0 0

Na google streat view można poglądać i jakoś firma co to fotografowała nie dostała żadnych konsekwencji. Większość też ma kamerki w samochodach i ich tez ochrona głębinę i policję wzywa.
[WYMODEROWANO]

11:09, 25.11.2022

Łgarz z KwidzynaŁgarz z Kwidzyna

0 0

Śmieszne oświadczenie napisał do naszego portalu.
Jaki to on jest społecznik, jak walczy z niesprawiedliwością.
Na ponad 100 filmików to dwa ma jak poszedł na sprzedaż garnków a reszta nagrywania to same prowokacje ochrony, żołnierzy, żandarmerii ABW, czy policji. WYMODEROWANO przyjechała do Mławy próbować zadymę robić.
Dobrze że policja w Mławie ma jaja i szybko sprowadzili gościa do parteru.
Teraz skargi będzie pieniacz wszędzie pisał jaki to on pokrzywdzony.
Blazenade odstawia za kasę.

07:02, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisiuMisiu

0 0

" Kris Kristofer
3 dni temu
No proszę kilka dni temu pisałem żeby odwiedzić LG w Mławie i już jest docinek"
Nastepny wpis gówniarski z Mławy na kanale tego prowokatora.

08:49, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻonaŻona

0 0

Sprawa się rypła
Przyjechał do Mławy nagrywać pod wipasz, żeby żony poszukać z Indonezji ha ha ha

10:06, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Młody kretMłody kret

0 0

Kamil Świtalski
3 dni temu
No i jest Mława! Czekałem. Spodziewałem się, że największe chamstwo i cwaniactwo na tym kanale będzie właśnie w Mławie i chyba miałem rację
Ktoś zna tego Świtalskiego?

10:32, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Draiwer iiDraiwer ii

0 0

Czytam te komentarze i się śmieje z nich od kiedy nie można nagrywać w miejscach publicznych bo jeszcze się z tym nie spotkałem z takim zakazem a jak masz kamerkie w samochodzie to też nie wolno nagrywać zakaz nagrywania jest na terenie zakładu czyli za bramo anie na drodze publicznej A policyjna wymyślą se prawo

10:54, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Młody kretMłody kret

0 0

rafalretza33
3 dni temu
Mława to ognisko bezprawia zarowno w sądach,prokuraturach i na policji.Znam to z autopsji

11:38, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Młody kretMłody kret

0 0


[WYMODEROWANO]
To ma być audyt obywatelski jak ten nagrywacz w masce nie kasuje takich obrażających wpisów o mieszkańcach Mławy na swoim kanale.
Może faktycznie do sądu trzeba mu sporządzić prywatny akt oskarżenia

12:12, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

0 0

Niech sobie prowokacyjnie nagrywa.
Ale odmowa podania danych personalnych policjantom to wykroczenie.
Stawiał się to dostał dyby na łapki i wylądował w chlewie komendy mławskiej.
Odmówił mandatu za wykroczenie, to sprawa trafi do sądu.
Kałdytor trafi do sądu nie za nagrywanie, tylko za odmowę podania swojej tożsamości.
Mistrz ma manię swojej wielkości i myśli, że ma immunitet.
Pomylił się w Mławie.
Policjanci super, nie dali sobie w kasze dmuchać jakiemuś Zorro w masce.
Teraz czeka misia wyjazd z Pomorza do sądu w Mławie he he he

14:21, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:11
Odpowiedz

OglądaczOglądacz

0 0

Oj, zdziwisz się za jakiś czas. Możliwe, że niektórym funkcjonariuszem wczesna emerytura umknie z przed nosa.

12:00, 26.11.2022

OloOlo

0 0

Policjanci przekroczyli swoje uprawnienia. Nie mieli podstawy do legitymowania, audytor nie popełnił żadnego wykroczenia, czy przestępstwa.

14:08, 26.11.2022

SebaSeba

0 0

Policja ma prawo legitymować jak wykonuje czynności z art 14 ust. o policji - te czynności sa tam wymienione.

16:34, 26.11.2022

MadchomikMadchomik

0 0

Ale wiesz że art 15 ustawy o Policji można egzekwować TYLKO WTEDY gdy zachodzą przesłanki zawarte w art 14 tej samej ustawy? Mówiąc prościej, bo tak zapewne lepiej ogarniesz, można legitymować tylko w określonych przypadkach. Oglądając pełen materiał, nie widzę, żeby zaistniała przesłanka z art 14. Policjanci mają prawo legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości jedynie w przypadku rozpoznania, zapobiegania i wykrywania przestępstw, przestępstw skarbowych i wykroczeń, poszukiwania osób ukrywających się przed organami ścigania lub wymiaru sprawiedliwości lub poszukiwania osób, które na skutek wystąpienia zdarzenia uniemożliwiającego ustalenie miejsca ich pobytu należy odnaleźć w celu zapewnienia ochrony ich życia, zdrowia lub wolności. Co do art 65 o którym mówi Milicja, to skoro nie było podstawy faktycznej, to nie można stwierdzić, że ten artykuł został naruszony, w związku z tym "Audytor" jest bez winy. Milicjanci przekroczyli uprawnienia!!!

PS. Milicja użyte celowo. Policja zna przepisy.

16:44, 26.11.2022

ŁukaszŁukasz

0 0

Och jakiś milicjant się rozpisał.... Zapraszam bo jest całość wstawiona

16:50, 26.11.2022

MadButcherMadButcher

0 0

Stek bzdur.
<Ale odmowa podania danych personalnych policjantom to wykroczenie.>
Zachęcam do zapoznania się ze stosownymi przepisami. Policjant ma prawo wylegitymować/żądać podania daych personalnych tylko wtedy gdy istnieje PODEJRZENIE popełnienia wykroczenia/przestępstwa. Podaj jakie podejrzenie wystepuje w przypadku osoby, która wykonuje czynności w 100% zgodne z prawem i nic poza tym. Równie dobrze mógłby kupować bułki, nosić okulary czy mieć fryzurę z przedziałkiem. Wskaż mi w któym momencie zachodzi podejrzenie popełnienia wykroczenia podczas używania kamery w miejscu publicznym. Jak rozumiem każdy turysta, vloger, osoba robiąca instagramowe zdjęcie w kawiarni etc. etc. też automatycznie podlega wylegitymowaniu? To co robi nie różni się niczym od w/w.

17:14, 26.11.2022

Lollek97Lollek97

0 0

No stawiał sie po ch*ju xd. Polecam obejrzeć jego film z dzisaj. Pełna kultura i spokój.

17:23, 26.11.2022

KunktatorKunktator

0 0

"odmowa podania danych personalnych policjantom to wykroczenie" - tylko w wypadku, gdy zachodzi art. 65 § 2 KW. Tylko czy Policja w tym przypadku to "organ państwowy (...) upoważniony z mocy ustawy do legitymowania"? Uprawnienia do legitymowania mają na podstawie Art. 15 Ustawy o Policji (Policjanci wykonując czynności, o których mowa w art. 14 czynności Policji, mają prawo: 1) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;). Teraz pytanie: czy zaszły okoliczności z art. 14? Jeśli nie, to art 15 nie daje uprawnień do legitymowania więc nie można nałożyć mandatu z 65KW. A niestety "który swoim zachowaniem wzbudził podejrzenie funkcjonariuszy, że może być osobą poszukiwaną" jest zbyt ogólnikowe, na tej podstawie możnaby każdego oskarżyć.

17:33, 26.11.2022

ZochaZocha

0 0

To zobaczysz kto poniesie konsekwencje. Misiu

17:35, 26.11.2022

jaja

0 0

dalej nie rozumiesz. zeby kogoś wylegitymiowac musisz mieć do tego podstawę prawną w zwiazku z wykroczeniem lub przestępstwem. nie może sobie milicjant chodzić i ządać od ludzi robiących legalne czynnosci swoich danych osobowych. To, ze ty ich nie szanujesz nie znaczy że kazdy bedzie takim (WYMODEROWANO) ja ty.

17:48, 26.11.2022

ImięImię

0 0

Widać że jesteś kolega jeden z nich. Naucz się najpierw praw a potem wychodz

17:50, 26.11.2022

JacekJacek

0 0

Musisz mu teraz więcej kasy wpłacić.
Na paliwo do Mławy, na zapłacenie parkingu przed sądem, może na adwokata i hot doga na mławskim orlenie.
Z sądu kitę szybko z Mławy zawinie.

14:28, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

Następni nie znający prawa i wykonujący wszystkie polecenia Milicji "bo tak mówi pan władza" - człowieku - on tą sprawę wygra bo Milicja nie miała podstaw do zatrzymania .

17:38, 26.11.2022

maxmax

0 0

Czyli okazało się że w Mławie w ochronie jak i w policji pracują (WYMODEROWANO) .
Wstyd na całą Polskę. Może MSW wyśle ponownie do szkoły ,,chłopców' udających policjantów, a panowie ,,ochroniarze' dały ładną wizytówkę firmom Wipasz i Yetico.

17:29, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

0 0

we WOCLAWKU to raczej nie był
Mógł być we Włocławku he he he
Ciekawe po co nagrywał?

17:51, 25.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AzAz

0 0

Właśnie o to chodzi w tym kanale żeby obywatelowi wykonującemu legalne czynności nie" przykleili " jakiegoś fałszywego oskarżenia. Np: idziesz sobie chodnikiem i patrzysz na ulicę i cyk masz "przyklejone" wykroczenie - przechodzenie w miejscu niedozwolonym i mandat.

16:42, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebastianSebastian

0 0

Czy wykonywanie legalnej czynności jaką jest filmowanie z miejsca publicznego może może wzbudzać podejrzenie, że filmujący jest osoba poszukiwaną ?

16:47, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MadchomikMadchomik

0 0

Widzę, że panowie Milicjanci z Mławy zebrali się tu, aby pooczerniac człowieka. Przekroczyliscie uprawnienia i odpowiecie za to. Zapłacicie za bezprawne zatrzymanie!

16:48, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

L..L..

0 0

Przecież nagrywał Anwil, i co? I nic! :D

16:56, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

L..L..

0 0

Kup sobie słownik ortograficzny :D

16:57, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AspirantAspirant

0 0

Nie kłam, niczego takiego nie pisał.

16:59, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

L...L...

0 0

Oj tam, ij tam panie sierżancie. Mundur proszę wyprasować :D

17:00, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Półgłówek z KwidzynaPółgłówek z Kwidzyna

0 0

A jak niby on prowokuje, chodząc i nagrywając? Przecież nie zaczepia nikogo, nie wchodzi na tereny firm. Chyba ci łgarzu coś się w głowie poprzestawiało, albo lubisz jak cie ludzie z buta traktuja...

17:06, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

L...L...

0 0

Na pośredniaku byłeś? :D

17:06, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Półgłówek z KwidzynaPółgłówek z Kwidzyna

0 0

Ale wysyp płatnych trolli policyjnych, będą konsekwencje bezprawia...

17:07, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwasqwas

0 0

Nie mogłeś dopić kawy w budce?

17:08, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwasqwas

0 0

Teraz każdy może być dziennikarzem. Nie trzeba do tego całej redakcji. Wystarczy że coś piszesz na fb czy Ig.

17:10, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwasqwas

0 0

Ochroniarz ciężko pracuje?

17:10, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

0 0

Brawo dla Pana Audytora! Jestem Mieszkańcem Mławy i śmiało mogę powiedzieć że to co tu się dzieje to jest istny meksyk. Tam nawet nie da się złożyć sprawy odnośnie oszustwa popełnionego przez internet. Stary Gruby Policjant nawet nie chce go przyjąć, bo przecież się nie chce pisać - w zamian za to sypie jak Ci policjanci o drodze cywilnej i prokuraturze. Całe szczęście wtedy studiowałem i bez problemu zgłoszenie było przyjete w Olsztynie. Trzeba ten ustrój który tu panuje tepic!

17:21, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁukaszŁukasz

0 0

Mam wrażenie iż w Mławie mieszkają nieuki.... Lub co bardziej prawdopodobne dzisiaj zamiast mandacik trzeba kom wpisać

17:25, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UfoUfo

0 0

przez 2 lata chodziłeś w kagańcu jak pies i ci to nie przeszkadzało

17:29, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

1 0

Nie ma to jak niewyedukowana mławska policja. Brawo audytor, może się w końcu sierżant czegoś nauczy.

17:39, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DyzioDyzio

0 0

Chyba po tobie. Nie takie zakłady już filmował. I potem musiała go przepraszać Milicja / ABW i inne służby.

17:40, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

Dokładnie.

17:40, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PilotPilot

0 0

On nikomu pod domem nie kręci baranie. A te budynki często z państwowych pieniędzy czyli moje też. Mogę kręcić ile chcę.

17:42, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

z twojej kieszeni będzie płacone odszkodowanie .... naprawdę jesteś takim (WYMODEROWANO) ?

17:42, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

adamadam

0 0

Czego ludzie nie rozumiecie? Policjant nie może tak po prostu bez podania przyczyny żądać dokumentów/danych. Mamy art 15 ustawy o policji który mówi że policja ma prawo do między innymi legitymowania ale na samym początku tego artykułu jest napisane że policja musi wykonywać czynności z art 14 aby art 15 mógł być zastosowany. A o czym mówi art 14? Mówi o zadaniach policji cytuję "rozpoznawania, zapobiegania i wykrywania przestępstw, przestępstw skarbowych i wykroczeń". Przecież te przepisy są dostępne w internecie. Wystarczy 10 sekund szukania i mamy cały artykuł. Czy na prawdę mamy się słuchać ludzi którzy nie wiedzą jak wykonywać swoją pracę? Przecież oni żyją z naszych podatków. Jak obecnie wygląda wizerunek policji? Banda nieudaczników. Pracowali na zdobycie szacunku u ludzi po tym jak zachowywali się za komuny. I w ostatnie 2 lata cały ten wysiłek poszedł na marne przez to jak się zachowywali podczas pandemii. A teraz przez takie właśnie filmiki jak audytora widać że nadal policjanci nic nie potrafią. Brawo. Najpierw gnębią normalnych ludzi a potem protestują że chcą więcej pieniędzy. Ciekawe za co.

17:43, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomTom

0 0

No i ?

17:44, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

A co Cię obchodzi co gość nagrywa. Nie Twoja sprawa, ani ochrony, ani policji dopóki robi to z mijsca publicznego.

17:44, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

żeby tylko na "przepraszam" się skończyło , bo jak się uprze to z twoich podatków mu odszkodowanie zapłacą

17:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BenBen

0 0

A ile takich na rynku w Krakowie.

17:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

rzecznik Policji to nie sąd

17:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

No właśnie tak. Chodzenie w masce, między samochodami jest zabronione? Podaj przepis.

17:46, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DoktorDoktor

0 0

No to zobaczysz kto będzie miał przejehane. Zapewne nie audytor. Pozdrówionka

17:46, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

ja w domu mam nóż do krojenia chleba ale mogę go użyć do innych celów (jak wszyscy w tym kraju) - jestem potencjalnym mordercą?
chłopie nie zmyślaj prawa ....

17:48, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BenBen

0 0

Raczej

17:49, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

YackoYacko

0 0

"polata" - ale za twoje pieniądze

17:50, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

EloquentEloquent

0 0

Ha ha ha. Czytam komentarze mieszkańców mieściny wielkości osiedla w Stolicy i nie wierzę... tyle w was arogancji i leczenia wiejskich kompleksów, że aż się na wymioty zbiera. Nie martwcie się jednak. Za tydzień nikt nie będzie pamiętał o waszym (WYMODEROWANO) .

17:50, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeqBeq

0 0

Ta laska nie wie co pisze. Zaufaj mi. A milicjant juz ma zarzuty za przekroczenie uprawnień.

17:50, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaAaa

0 0

Będzie miala jaja w sądzie mówiąc "Przepraszam"

17:51, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bed..dayBed..day

0 0

Synku zawsze ochrona zaczepia audytora nigdy odwrotnie. A widziałem wszystkie odcinki

17:52, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajajaja

0 0

nie dziwie się, ze w mławie takie (WYMODEROWANO) mieszkają. Pewnie pis tam ma wiekszosc :)

17:52, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

QqQq

0 0

Widać że policja zaczęła pięknie wypisywać swoich kolegów

17:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajajaja

0 0

nagrywa bo może, a na odszkodowanie mławiacy bedą płacić za niekompetencję milicjantów

17:54, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajajaja

0 0

ta mława to jednak patologia!

17:56, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xXxxXx

0 0

Jakbyś obejrzał i zrozumiał........... to byś wiedział, że nie masz racji

17:57, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zz

0 0

Czytam te komentarze i piszą je ludzie po zdalnym po prostu mądrzy nie do końca

18:02, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bornxnbornxn

0 0

No skoro takie ludki tam mieszkają to nie ma się co dziwić. Tak poza tym mława to wieś mentalna. Kto tam był to wie.

18:26, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZealotZealot

0 0

Mam nadzieje ze wywalą tych policjantów z roboty z hukiem - zamiatać chodniki!

18:33, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BadmanBadman

0 0

Jest nagranie z interwencji na kanale audyt obywatelski. Moim zdaniem to Pan policjant w pewnym etapie interwencji zachowywał się nerwowo.

18:40, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WajsWajs

0 0

Czemu ma podawać dane za wykonywanie legalnych czynności ?

18:40, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek to fletJacek to flet

0 0

oczywiście, że odmowa podania danych to wykroczenie ale najpierw musi być podstawa prawna i faktyczna do żeby te dane trzeba było podać a (WYMODEROWANO) takiej nie podały więc dostaną po dupach

18:50, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ImięImię

0 0

Fajną tam macie policję, może i was zwinąc za nic a potem dowolnie wrobić, bo kto im zabroni?

18:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emi_BEmi_B

0 0

ty (WYMODEROWANO) w szpitalach i placowkach medycznych nadal maseczki sa wymagane

18:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuń RafałKuń Rafał

0 0

Oni aresztowali audytora,oby zrobił z nimi porządek.Nie znają przepisów w ogóle i ktoś taki pracuje w tej milicji?.

18:57, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bornxnbornxn

0 0

Wypowiedzi poniżej pokazują mentalność polski powiatowej.

18:59, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emi_BEmi_B

0 0

Te negatywne komentarze wobec audytora pisze ta sama osoba. Używa tego samego słownictwa, czyżby ktoś z tej komendy albo rodzina (WYMODEROWANO) ?

18:59, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

S.S.

0 0

Wszedłem tu po obejrzeniu całego filmu audytora by poczytać opinie mieszkańców na temat tego zdarzenia i jestem w szoku jak wielu ludzi popiera bezprawne działania policji w tym mieście. Wygląda to jakby większość już dawno poddała woli "władzy", nie myśląc o tym że oddają swoją wolność i godząc się na bezprawie. W Mławie nigdy nie byłem i raczej nie chciałbym być widząc mentalną zapaść rodem z poprzedniego systemu.

18:59, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Widz mławaWidz mława

0 0

Polecam obejrzeć nowy odcinek (WYMODEROWANO) na którym pokazuje jak policja zna przepisy.
Ps: Widzę w komentarzach że znajomi bronią swoich kolegów bo wiedzą że złamali prawa i znowu będą przeprosiny

19:16, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MMMM

0 0

Te komentarze miłośników obytelskich Chin i Rosji to chyba ten sierżant i jego rodzina wypisują. Niemożliwe, żeby w Mławie było aż tylu miłośników totalitarystycznych zamordyzmów...

19:16, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlacekPlacek

0 0

@Jacek rozumiem że wypłacisz odszkodowanie z własnej kieszeni za wszystkich ze skarbu Państwa. Podaj swoje dane osobowe i zgłoś się na ochotnika.

19:24, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlacekPlacek

0 0

@Bocian jeszcze raz apeluje jak jesteś taki kozak i pracuś zapłać audytorowi odszkodowanie jakie wyciągnie ze skarbu państwa podaj swoje dane i jazda z koksem.

19:28, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

Do parteru to on ich sprowadzi przed sądem (WYMODEROWANO) za przekroczenie uprawnień.

19:34, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlacekPlacek

0 0

@Magik rozumiem że podasz swoje dane i zapłacisz odszkodowanie z własnej kieszeni a nie wszyscy ze skarbu Państwa. Taki odważny jesteś czekam na rozwój sytuacji. Już jest 3 tu takich kozaków ciekawe czy tych 3 kozaków zapłaci za sprawę sadową i odszkodowanie. Dlaczego za bezmyślność 3 takich ma płacić całe społeczeństwo.

19:43, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hamartianhamartian

0 0

Wstyd i hańba, milicja jak w państwie totalitarnym

20:17, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

0 0

"Do sądu z nim gdy odmówił mandatu, niech sobie po sądach polata he he he"
No i co gość sobie polata po sądach całkowicie na koszt twoich podatków bo jakiś policjant nie umie przyznać się do błędu i idzie w zaparte... gratulacje

20:19, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

szakalszakal

0 0

Oj czyżby urażony posterunkowy?
Pan sobie drugą część zobaczy a wkrótce i trzecią

20:25, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hamartianhamartian

0 0

Wstyd i hańba, milicja jak w państwie totalitarnym, zwykły bandytyzm

20:25, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KalakusKalakus

0 0

Nie ma takiego słowa jak KAMERZYSTA!!!

20:31, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziszekZdziszek

0 0

Poczekajmy na wyrok ;) Na 99% będzie uniewinniający. Policjanci nie mieli prawa żądać w tym wypadku danych osobowych od nagrywającego. Ciekawsze będą rozprawy dotyczące panów policjantów(bo jak zapowiedział audytor, czekają ich procesy).

20:40, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziszekZdziszek

0 0

Był, nic mu nie zrobili. Tak więc ochłoń i napij się zimnej wody.

20:41, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziszekZdziszek

0 0

W jaki sposób przeszkadza? Czy łamie prawo?

20:43, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziszekZdziszek

0 0

" Nie podanie danych to też wykroczenie, w takim razie według niektórych Komentujących jak ktoś wam uszkodzi w kolizji samochód to danych też podawać nie musi?" - wtedy wypełniona jest przesłanka z art.14 Ustawy o Policji. Tak więc przykład bardzo słaby.

20:44, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BadmanBadman

0 0

Przez 2 lata polowali na ludzi bez masek, teraz problem jest że masz maskę. Paranoja.

20:44, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdziszekZdziszek

0 0

Pójdzie do postępowania nakazowego. Najprawdopodobniej od razu umorzą.

20:46, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeonLeon

0 0

przecież ten typ nie wszedł im do zakładu. Nic nie zrobił aby zakłócic jego pracę.

20:47, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeonLeon

0 0

Właśnie trafił na chłopków. Chłopki jeszcze tego wtedy nie wiedzieli. Teraz pewnie już wiedzą(raczej szybko BSW i przełożeni ich oświecili, że popłynęli).

20:49, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dfdsfdsfsdsfsdgddfdsfdsfsdsfsdgd

0 0

XD

20:51, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fdfdfdffdfdfdf

0 0

XDDDD

20:52, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xfsdfsfxfsdfsf

0 0

XDDDD

20:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

Tylko, że to nie on za to odpowie tylko ci policjanci a ostatecznie pewnie podatnik bo ja osobiście bym nie odpuszczał to jest nielegalne zatrzymanie i powinien dostać odszkodowanie

21:11, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

No tak przeprosić i odszkodowanie i to pewnie zrobią xD

21:12, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

"dlaczego nagrywa teren wipaszu?" bo może xD

21:13, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamAdam

0 0

Policja nie może od tak podchodzić do faceta z kamerą to nie jest prawo.
Życzę aby Cię policja kontrolowała o byle (WYMODEROWANO)

21:14, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 0

Z tym, że on żadnego wykroczenia nie popełnił. Jedyną osobą która złamała przepisy i przekroczyła uprawnienia jest policjant, który w normalnym kraju by został wyrzucony z policji ze skutkiem natychmiastowym.

21:16, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzeryfmławySzeryfmławy

0 0

Ty za to byś rozumu poszukał, bo pusto jak w głowach tych policjantów.

21:26, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GienekGienek

0 0

jakby uczciwie pracowali, to znaliby przepisy. A skoro nie znają, to jeżdżą na wezwanie takich (WYMODEROWANO) ty, i marnują państwowe pieniądze. To jest ich problem, że nie znają przepisów, a nie jego. I doucz się, zanim się wypowiesz na jakiś temat.

21:28, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

guniosrunioguniosrunio

0 0

oo, kolejny niespiełniony milicjant. oby ciebie kiedyś zamknęli za to, że zrobisz zdjęcie, tam gdzie niby nie można albo za inną głupotę. Boże, widzisz a nie grzmisz, dziwić się, że w tym kraju jest taka patologia, jak patolodzy popierają działania takiej milicji.

21:29, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

gałgangałgan

0 0

cały czas bierze udział w dramach z policją i cały czas wychodzi z tego obronną ręką, bo uwaga: NIE ROBI NICZEGO NIELEGALNEGO. a jeżeli popierasz działania milicji, to widocznie nadal masz mentalność niewolnika z PRL.

21:31, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twoj staryTwoj stary

0 0

Ty chyba jestes rodzina tego (WYMODEROWANO), jakim trzeba byc (WYMODEROWANO) zeby popierac samowolke tych (WYMODEROWANO)

21:32, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

magikzoknamagikzokna

0 0

to się ciesz, że twoje pieniądze idą na (WYMODEROWANO) sprawy, bo policja wszczyna postępowania, bo nie zna prawa. Kraj z dykty i kartonu.

21:34, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twoj staryTwoj stary

0 0

Wstyd i zenada to (WYMODEROWANO) miasto i ludzie w nim

21:42, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twoj staryTwoj stary

0 0

Prowokacja to byly twoje narodziny

21:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Same zjeby komentująSame zjeby komentują

0 0

Same (WYMODEROWANO) tych komentarzach nie dziwie się że w tym kraju jest tak (WYMODEROWANO) które komentują mają prawa wyborcze. (WYMODEROWANO) koleś nie zrobi nic złego nagrywając w miejscu publicznym a milicjant nie ma prawa legitymować osoby na moje widzi mi się, i tu się kończy temat.

21:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Same zjeby komentująSame zjeby komentują

0 0

Ciebie

21:48, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

prywatny akt oskarżenia-podstawa prawna? a zgadnij ile kosztuje pozwanie kogoś do sądu, będziesz zaskoczony,.
Można nagrywać jak robi to tzw, youtuber a regulaminy firm są dla ich pracowników a nie dla osób trzecich.

22:17, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

a takim układzie ską tv ma swoje materiały, skoro jest wg policji, zakaz nagrywania?

22:18, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

człowieku, poczytaj ustawy i wypowiadaj się.
nie mam obowiązku nikomu, w tym policji, podawać swoich danych bez popełnienia wykroczenia lub przestępstwa.
poczekajmy na dalszy ciąg dalszy wydarzeń i w ciemno policjanci będą przepraszać nagrywającego.

22:21, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wolakwolak

0 0

niezle bagno macie w tej mlawie

22:21, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

w jakim sensie prowokatora?
a może w takim, że pokazuje jak działa nasza policja?
dobrze, że youtuber pokazał ten film i teraz wy nauczycie się czegoś, może przyda się wam to w przyszłości.

22:25, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

weź przeczytaj ze zrozumieniem co ty napisałeś, jeszcze raz przeczytaj.

22:26, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

weź pomyśl i wyciągnij wnioski z tego nagrania, przy się tobie być może już jutro.

22:27, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

ale za co te kajdanki?
oglądałeś nagranie czy wiesz z opowiadania?
a w ogóle to, jaka jest podstawa prawna zatrzymania? powiedział to policjant?

22:30, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

brawo policja? w którym momencie?

22:31, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

też możesz założyć maseczkę, chyba że teraz jest bezprawny nakaz noszenia jak wcześnieniej to było.

22:33, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

tracisz prąd na pisanie tych bzdur.

22:34, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

w czym prowokuje innych? chodzeniem po chodniku? czy może pokazaniem niekompetencji innych pracujących w tej firmie?

22:35, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

prawidłowo mławska policja-a to już było zakończenie?

22:36, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

szkoda literek na twoje domysły.

22:37, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

Brawo!!! ale czy ktoś poza tobą to zrozumie, że jest jeszcze prawo w naszym kraju?

22:39, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

coś ty taki nerwowy? teraz wychodzi, że ty nie masz nic innego do roboty tylko pilnować budynku sądu. tylko uważaj, nie nagrywaj budynku bo sam w nim wylądujesz.

22:41, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

brawo!

22:41, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

czytałem wypowiedź, widziałem film, dwie różne relacje.

22:42, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

człowieku, więcej widać na google maps i mapach topograficznych na geoportal.gov.pl niż na tym filmie, weź.

22:45, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

a ty kim potencjalnie jesteś? też dasz swoje dane bez powodu, a za kilka dni dostaniesz kredyt do spłaty?

22:46, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

a jak nazwać ludzi, którzy nakłaniali do szprycy?
obejrzyj film i ucz się, może będzie z tego jakiś pożytek, jak nie dla ciebie to może kogoś bliskiego.

22:47, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

napisałeś komentarz nie do tego filmu, poszukaj właściwego filmu i komentuj.

22:49, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

a jakie popełnił wykroczenie? bo ja ciągle nie mogę dowiedzieć się, z tego co widać to ochroniarz popełnił wykroczenie przechodząc przez jezdnię w miejscu do tego nie wyznaczonym.

22:51, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

brawo!

22:51, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

a może spojrzysz na to z innej strony? może widać na filmach tego kanału jakie niekompetentne mamy służby w Polsce?
a poza tym nic nie stoi na przeszkodzie byś robił podobne zajęcie w necie i też zarabiał kasę.

22:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JamjamJamjam

0 0

Człeku zbierający minusy za popieranie bezprawnego zachowania waszej zaściankowej policji. Weź pisz pod jednym nickiem bo ich zmianą nikogo normalnego nie oszukasz - bełkot masz identyczny. :)
Ale, że ci się chce? Jesteś tą gwiazdą z filmiku?

22:53, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

brawo!

22:54, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

obudziłeś się chyba dopiero.

22:55, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

ma do tego prawo, i ty zacznij.

22:55, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

bardzo ciężko pracujących..baardzo.

22:55, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

zaczekajmy na finał.

22:56, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

0 0

Jacy wy jesteście (WYMODEROWANO) to nie mam pytań, robił legalne czynności i nie miał obowiązku wylegitymowania się, proponuję się doszkolić. A Policja nie może od tak sobie kazać wylegitymowania się, chciałbym zobaczyć wasze (WYMODEROWANO) jak zobaczycie wyrok, a raczej umozenie oraz przeprosiny przez policję!
(WYMODEROWANO) !

22:58, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

22.56...26.11.2022..przeczytałem wszystkie komentarze pod tym artykułem...jest kilka wg mnie dobrze napisanych, ale 99% to jakiś koszmar, jak można pochwalać policję, że nie potrafiła podać podstawy prawnej do legitymowania obywatela stojącego na ulicy?
mocą ustawy z 29 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, zdjęto zakaz fotografowania obiektów publicznych. zaspaliście jakieś 23 lata.


https://wiadomosci.wp.pl/mozna-fotografowac-koszary-6036252650919041a

23:02, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RavRav

0 0

Tyle że ochrona Anwillu zna przepisy w przeciwieństwie do Ciebie, są poinformowani że nie mają podejmować żadnych czynności i są uprzedzeni o ewentualnych prowokacjach.

23:21, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MietekMietek

0 0

Dzieki za info. NIe wiedzialem ze gostek ma patronite. Trzeba cos tam dolozyc. Jeszcze raz dzieki

23:24, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BB

0 0

I tak sienzarabia na owieczkach

08:39, 27.11.2022

DorotaDorota

0 0

https://www.youtube.com/watch?v=yyarByKOuMg pełny materiał... Aneto Prusik obejrzyj go sobie to raz, a dwa ty te wszystkie bzdury które są w tekście "jako obraz sytuacji" to sama wymyśliłaś? czy to była relacja tych "dwóch asów" których widzimy na filmie? tak czy inaczej grubo Aneto poleciałaś naprawdę grubo bo wasz bełkot zupełnie nie ma potwierdzenia w filmie... a pamiętaj Anetko jedno... KAMERA NIGDY NIE KŁAMIE.

23:28, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pisarzpisarz

0 0

A co cie (celowo z malej litery) interesuje co on nagrywa. To jest wolny kraj i jak nie lamie prawa to moze sobie nagrywac co tylko mu sie chce. DObrze ze wyjechalem z tego kraju. Komuna upadla ale dalej zyje w wielu glowach, Tfu!

23:30, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mietekmietek

0 0

Jaki artykul zlamal krecac sie miedzy samochodami? NIe wiedzialem ze to nie legalne. Czy tobie na (WYMODEROWANO)

23:31, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaca78Jaca78

0 0

Słówko do hejterów audytu. Chcecie żeby sobie gość znalazł pracę? Otóż właśnie znalazł, i chyba Was zazdrość zżera, że dobrze na niej zarabia. Teraz może i troche pojeździ po sądach itp, ale kopara Wam opadnie jak sobie przeliczycie odszkodowanie na "roboczo-godzine" w tych sądach^^. Od jakiegoś czasu śledzę zarówno naszego rodzimego audytora jak i podobnych mu gości z USA. Naprawde... chłopaki zza oceanu robią niezłą kase na nielegalnych zatrzymaniach. Wkurzać Was powinno, że ta kasa pójdzie z naszych pieniędzy, a nie z kieszeni ignoranta, któremu sie wydaje że może wszystko, bo ma niebieskie wdzianko. Ciekaw jestem ilu z Was hejtowało Policje za bezprawne mandaty za brak maseczki^^. Może i gość lubi prowokować, ale wystarczyłoby, żeby każdy z "bohaterów" jego materiałów miał pojęcie o tym co i jak robi i nic by z tych "prowokacji" nie wyszło. Jak jeszcze mogę zrozumieć niewiedzę zwyklego pracownika ochrony, to juz od kogoś kto ma pilnować przestrzegania prawa powinno sie wymagać jego znajomości. Niestety prawdopodobnie jest tak, że zwykle nie tyle problemem jest nieznajomość prawa, a mentalność Policji. I tu pojawia się wątek edukacyjny, który widocznie Panom hejterom umyka. Wszystkim się przyda trochę wiedzy na temat tego co i kiedy tak naprawde Policja może, a zwykły szary człowiek musi.
Filmik z zatrzymania juz w całości dostępny i już widać że oświadczenie Pani aspirant można między bajki włożyć - jak wiele innych oświadczeń prasowych Policji.
Z całego serca Panom hejterom życzę, żeby sobie znaleźli równie pożyteczne i dochodowe zajęcie jak autor audytu :P

23:56, 26.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

KadiaKadia

0 0

Znalazl robote ze gamonie placa.mu patronajta. Ciekawe jakby zachowal sienjeden z drugim jakbynktos.ustalw kominiarce pod brama i nagrywal .jego dom. Pewnie zadzwonil by pontonniedobra policje

08:31, 27.11.2022

3-miasto3-miasto

0 0

Czytam te komentarze i dochodzę do wniosku że pomysł przekopu Mierzei wiślanej był dobrym posunięciem... prawobrzeżni mieszkańcy naszego kraju będą mieli dostęp do morza :)

00:06, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Funkcjonariusz się odezwał , łobuziak jeden . Macie przewalone i już o tym wiecie , (WYMODEROWANO)

00:07, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Głupich nie siejo , tu ich znajdujom

00:10, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

hwdphwdp

0 0

Wszystkie tu negatywne komentarze piszą same (WYMODEROWANO) żony żeby ich bronić. Mławska milicja pokazała z jakich nieuków się składa.

00:11, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Ciebie między innymi aspirancie

00:13, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Audytor (WYMODEROWANO) nie robi nic niezgodnego z prawem. Pokazuje obywatelom jak milicyjne (WYMODEROWANO) lamią prawo. Boli cie to?

00:22, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Juz go przepraszali

00:29, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Robi to by edukowac innych lecz takich jak ty edukowac sie nie da a tu taka informacja dla takich nieukow jak ty wyrok Sądu Najwyższego z 31 marca 2021 r. (II KK 422/20)
W sytuacji, gdy funkcjonariusz organu państwowego lub upoważnionej do legitymowania instytucji żąda podania wskazanych w przepisie danych osobowych w wypadku, gdy nie ma do tego podstawy prawnej, obywatel może odmówić podania danych osobowych bez konsekwencji prawnych.

00:31, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

wyrok Sądu Najwyższego z 31 marca 2021 r. (II KK 422/20)
W sytuacji, gdy funkcjonariusz organu państwowego lub upoważnionej do legitymowania instytucji żąda podania wskazanych w przepisie danych osobowych w wypadku, gdy nie ma do tego podstawy prawnej, obywatel może odmówić podania danych osobowych bez konsekwencji prawnych.

00:33, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałowaMichałowa

0 0

Posterunkowy ty się lepiej zatrudnij jako barman

00:42, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stasiek z WilkowyjStasiek z Wilkowyj

0 0

POSTARUNKOWY PRZESTAŃ WCIĄGAĆ RODZINE DO OBRONY W KOMENTARZACH XD

00:46, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Biednyś bo głupiś , na tym polega jego praca i będzie jeździł do tej Mławy tyle ile będzie trzeba , myślisz że się z tym nie liczył , ten człowiek walczy o TWOJE prawa i świadomie wchodzi w takie akcje bo jak widać z jego filmów dużo ludzi ogląda zarówno po stronie policji jak i ludzi narażonych na takie traktowanie , znam policjantów którzy oglądają ten kanał i sami przyznają że inaczej podchodzą do takich tematów , oni żyli w przeświadczeniu że można bez jakiejkolwiek podstawy legitymować , zatrzymywać i straszyć ludzi bo jest tam coś w ustawie o policji i już , a tu się okazuje że trzeba się trochę bardziej postarać albo odpuścić jeśli nie ma podstaw .

00:47, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Imię / PseudonimImię / Pseudonim

0 0

Tylko najpierw trzeba wiedzieć jak się wykonuje prace a tutaj (WYMODEROWANO) brakuje elementarnej wiedzy

00:48, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Taka informacja dla milicjantów komentujących na tym portalu i ich (WYMODEROWANO). Praworządny policjant gdy chce by legitymować obywatela musi podać mu na żądanie podstawę prawną. Musi to zrobić zanim przystąpi do czynności legitymowania. Artykuł 15 o policji odsyła do artykułu 14 gdzie jest wymienione dokładnie w jakich okolicznościach i w jaki sposób można podejmować legalnie tę czynność. Jeśli nie ma podstawy prawnej to obywatel może odmówić okazania dokumentu tożsamości i podania swoich danych. Każdy z tych (WYMODEROWANO) komentujących tutaj i popierających te milicje z Mławy niech będzie na 100% pewny że wasi kolesie nie tylko sprawy w sądzie przegrają lecz jeszcze będą przepraszać za to co zrobili. Polskie prawo nie zabrania z miejsca publicznego nagrywania i fotografowania żadnego obiektu i każdy obywatel Rzeczypospolitej może to robić w pełni legalnie. Jeżeli powodem interwencji policji była legalnie wykonywana czynność a tak było w tym przypadku to audytor nie miał żadnego obowiązku podawania swoich danych. Od razu odpowiem na pytania (WYMODEROWANO) dlaczego facet robi to co robi. Otóż robi to po to by edukować społeczeństwo i by pokazać ludziom jakie mają prawa które są nagminnie naruszane przez niedouczonych pseudo policjantów. Jeszcze ostatnia informacja dla prawniczych nieuków. Choć w Polsce nie ma prawa precedensu to wyroki sądu najwyższego są obligatoryjne dla sądów niższej instancji i dlatego możecie audytora (WYMODEROWANO) narobiliście tylko wstydu Mławskie (WYMODEROWANO) > wyrok Sądu Najwyższego z 31 marca 2021 r. (II KK 422/20)
W sytuacji, gdy funkcjonariusz organu państwowego lub upoważnionej do legitymowania instytucji żąda podania wskazanych w przepisie danych osobowych w wypadku, gdy nie ma do tego podstawy prawnej, obywatel może odmówić podania danych osobowych bez konsekwencji prawnych.

00:49, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

To nie groźby to wróżby :)

00:49, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Ciekawy jest stosunek ocen pod komentarzami : mniej więcej 2-3 do kilkudziesięciu/kilkuset , panowi (WYMODEROWANO) z patrolu plus ich szef kontra cała Polska

01:00, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaworJawor

0 0

Masz sny o potędze :)
Obudź się z tą całą polską bo się ze... łeś :) :) :)

08:46, 27.11.2022

twardytwardy

0 0

Ale odmowa podania danych personalnych policjantom to wykroczenie.
Otóż TYLKO gdy jesteś podejrzany o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa. A tu policjanci sami przyznali że O NIC nie jest podejrzany, więc próbują wymusić od niego dane osobowe :)
No wyłożyli mu się na tacy (na nagraniu) jak dzieci.
PS. Taki film jest potrzebny właśnie po to, by tacy jak ty nie myśleli że policjant ZAWSZE ma prawo cię wylegitymować. Otóż bezpodstawnie nie może. Tylko tyle i aż tyle.

01:47, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

twardytwardy

0 0

Oj kolega chyba z komendy ;) Nie ma znaczenia czy społecznik czy nie. Ważne, że to co robi - robi zgodnie z prawem. A robiąc rzeczy zgodne z prawem policja nie ma prawa cię wylegitymować. Tylko tyle i aż tyle.
I niech pisze skargi. Jeśli patologia się zaczyna gnieździć to trzeba ją tępić.

01:50, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pies wojnyPies wojny

0 0

A ty daj se w szyję, bo po utracie pracy w milicji będziesz co najwyżej ochroniarzem w biedronce, hahahahah

01:53, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pies wojnyPies wojny

0 0

Tak czytam te komentarze i ze trzy osoby napociły tutaj tony postów :) Komuś się tyłek pali i skończy co najwyżej jako ochroniarz Biedronki, eheheheh, Tak misie milicjanci, to o was (celowo z małej, jeszcze (WYMODEROWANO), ale zdalnie się nie da).

01:55, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

0 0

Co się dziwić, tu sami prawnicy bez pojęcia o prawie. Tak jak te ciecie w bramie.

03:36, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TytusTytus

0 0

Wywieźli do lasu i pobili pałką. W grudniu proces dwóch byłych policjantów z Mławy
(WYMODEROWANO)

07:22, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

0 0

Jako prawnik stwierdzam z całą przykrością, iż Audyt Obywatelski myli się co do interpretacji przepisów art. 14 i 15 ustawy o policji - jednostkowy wyrok także nie przesądza o niczym, wszak w Polsce nie obowiązuje prawo precedensowe. O ile argumentacja Policji jest nieprawidłowa i wadliwa, tak generalnie działania podjęli słuszne i adekwatne. Jeżeli sądowi Audyt nie zamydli oczu tak jak zrobił to skutecznie z widzami, to autor nagrania otrzyma wyrok skazujący."
Taki głos prawnego rozsądku napisał Pan na kanale
Brawo, interpretacja słuszna

07:56, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

0 0

Zobaczymy
Jestem swojego pewny na 100 procent, że Kałdytor przegra tą sprawę w sądzie

08:01, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaworJawor

0 0

Dobry jest misiu w straszeniu
Gdzie te ujawnienie danych, wyjątek niby dziennikarski??

08:12, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntywypokAntywypok

0 0

O widac ze uaktywnili sie gimbo z wypoku i pisza zj... Komenty.

08:28, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KadiaKadia

0 0

I przez takih pseudomadrali wprowadza zakaz nagrywania. Bo chcial se zarobic kamerkowicz nanyutube

08:35, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KadiaKadia

0 0

+++

08:36, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WolnoscWolnosc

0 0

Jak ma sie smutnenzycie i nie ma co w domunrobic to lazi w komimiarce tak dlugo az ktos podejdzie i wtedy zaczyna ........

08:42, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WolnoscWolnosc

0 0

Jakby ktos komentujacym lazil.w kominiarce pod domem to sami by zadWonilo po to niedobra policje

08:45, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WolnoscWolnosc

0 0

Dawaj znac

08:46, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WolnoscWolnosc

0 0

Łon jest jutuberem i in fluencerem. hahah

08:49, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WolnoscWolnosc

0 0

Jakbys sie zachowal jakby ktos nagrywal z ulicy twoj dom into conrobisz przed domem. Ciekawe. Pewnientelefon na policje. Ale po co przeciez napisales ze wolno z ulicy

08:51, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmMm

0 0

Myślę , że tu się na przeprosinach nie skończy ,Audytor tym razem nie odpuści , wcześniej były już podobne akcje ale odpuszczał i podawał dane , myśle że tym razem świadomie powiedział sprawdzam

08:51, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JuhuJuhu

0 0

Z Pana to niezły miekkiszon :) :)
Niby według Pana nielegalne czynności, a jedziesz pan w kajdankach jak bojler do wipaszu na rzeź :) :)
Niby nielegalne to po choooj pan później na komendzie podał swoje dane

08:59, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

henryhenry

0 0

Bo przecież to niby policjanci o mentalności milicji i zomo - ja to pamietam.

09:03, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MargMarg

0 0

Znane są przypadki gdzie policjanci wyludzali dane od przypadkowych kobiet a potem je molestowali. Dlatego tak istotne jest nie podawanie danych, jesli nie ma ku temu podstawy prawnej i faktycznej.

09:25, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

miromiro

0 0

Wracaj milicjancie do patrolowania ulic[WYMODEROWANO]

09:29, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

miromiro

0 0

czy to ty jesteś jednym z "bohaterów" na tym filmie?

09:33, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

anetaaneta

0 0

zwłaszcza wam w policji

09:35, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cień wątpliwościCień wątpliwości

0 0

Coś nieprawdopodobnego, to że ten policjant pokazał, że wiedza jest dla niego poprzeczką nie do pokonania to jedno ale zatrważa fakt, że on ma jeszcze nad sobą Dyżurnego jednostki i innych przełozonych, z których żaden nie przerwał tej kompromitacji Policji. Co więcej, opublikowali ustami rzecznika jakieś fakty widziane w krzywym zwierciadle. Czy w Mławie Policja nie ma kierownictwa? Jakiejś wykształconej kadry? Naprawdę w całej jednostce nie było JEDNEJ osoby, która była kompetentna? Ta interwencja i jej opis przywołuje wspomnienia z okresu totalitaryzmu.

09:58, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

audytfanaudytfan

0 0

Myślę, ze chyba ktoś musi złożyć papiery o wcześniejszą emeryturkę :)


Podstawa prawna – art. 231 Kodeksu karnego:

 

1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

...
3. Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 działa nieumyślnie i wyrządza istotną szkodę, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

10:58, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jechac_z_milicjantamJechac_z_milicjantam

0 0

A zapłacę. Tylko po to żeby zobaczyć jak Cię[WYMODEROWANO]

12:04, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dlugi-grdlugi-gr

0 0

Ja widziałem ostatnio ekipę TVPiS jak prowokowała ludzi. Ustawili kamerę i nagrywali, taka chamska prowokacja. I jeszcze przed metrem dziewczyna nagrywała telefonem, też prowokatorka. I jeszcze Ci znajdę 100k ludzi, którzy używaj funkcji nagrywania obrazu i dźwięku w telefonie. Musicie ich wylegitymowac i spisać :] PROWOKATORZY! tylko głupi w czarnych uniformach nie są prowokatorami, lecz niedorozwiniętymi mentalnie nieukami.

12:23, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dlugi-grdlugi-gr

0 0

On umie czytać, ten drugi z partolu zna się lepiej na pisaniu.

12:24, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

NormaNorma

0 0

Inteligencja zawsze zostanie inteligencją nie siłą.

12:29, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DenaturatBoysDenaturatBoys

0 0

Jak biegam mając na twarzy komin to jestem uznawany za przestępcę i uciekam? Doucz się prawa potem udzielaj. Niestety w okolicznych mieścinkach do policji pchają się tacy co w szkole byli gnębieni, a teraz dostali jakieś tam uprawnienia i pokazują co to nie oni. A czy robią to zgodnie z prawem, którego często sami nie znają, to już nie jest istotne. Najważniejsze, że teraz oni pokazali.

13:04, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Domorosły prawnikDomorosły prawnik

0 0

Oj jacek jacek. Nazywasz kogoś domorosłym prawnikiem a sam się nie popisałeś jego znajomością. Napisałeś legitymowanie zgodne z prawem? Poważnie? A jaki zaistniał delikt z art. 14 ustawy o policji? Podpowiem ci "wybitny prawniku jacku", że są 3.

13:11, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProwokatorProwokator

0 0

Ostrzega o konsekwencjach aby taki ignorant prawa miał szansę naprawić swoje zachowanie i aby jego rodzina nie cierpiała. A ucierpi w taki sposób, że ten znawca prawa w niebieskim kubraczku zostanie zawieszony na czas postępowania i jego pensja zostanie obcięta o połowę. Potem zapewne wyleci ze służby bo przecież z wyrokiem nie ma już nieposzlakowanej opinii. Więc chyba uczciwe podejście, że ostrzega?

13:17, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArtArt

0 0

mławianie? mławiacy? nie wiem, ale jakby policjant przyszedł i powiedział że jest przepis mówiący o tym że może [WYMODEROWANO]

13:33, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArtArt

0 0

Jaki msz stopień?

13:34, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BumcykBumcyk

0 0

Buhahaha
Narazie to Kałdytor trafił na wokandę

14:06, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

niejacekniejacek

0 0

Dzięki takim właśnie "prawnikom" w BSW jest co robić:)

14:09, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Pracujesz w bsw ha ha ha

15:12, 27.11.2022

BumcykBumcyk

0 0

Policjant z interwencji był bardzo rzeczowy i kompetentny
Pójdzie do sądu w Mławie jako świadek w procesie kałdytora

14:09, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

gondi39gondi39

0 0

i zrobi z siebie głupa ;)

15:11, 27.11.2022

MentorMentor

0 0

Prosta rada, jak nie znasz prawa to się nie udzielaj.

14:14, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Zmasowany atak szulerii i patologii społecznej na portal :) :)
Czyngis cham z Pomorza puścił w bój swoje hieny :) :)

14:16, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Precedens nie obowiazuje w PL lecz wyroki SN już tak. Coś nedzny prawnik z ciebie skoro nawet nie zadałeś sobie trudu by sprawdzić orzeczenia SN w podobnych sprawach

14:18, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JakiJaki

0 0

Niezłą bekę z tego kałdytora
Ma brata bliźniaka, który jest i w Mławie i w Łasku :) :)
Ta policjantka miała racje, że zachowywał się dziwnie piepsząc takie bzdury
Tylko WYMODEROWANO może mu pomóc :) :)

14:20, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZiobroZiobro

0 0

rozpoznawania, zapobiegania i wykrywania przestępstw, przestępstw skarbowych i wykroczeń;
2) poszukiwania osób ukrywających się przed organami ścigania lub wymiaru sprawiedliwości, zwanych dalej „osobami poszukiwanymi.
Mnie tu nie ma jestem legitymowany w tej chwili w Łasku :) :)
Przegrasz Kałdytor w sądzie, weź ten filmik gdzie sam się podpier jak odmawiasz podania danych osobie uorawnionej czyli policjantowi.
Czapki mieli buhaha

14:33, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BadmanBadman

0 0

Policja podejrzewa podejrzanego o złamanie reguminu firmy. Coś pięknego ;)

15:13, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorotkoDorotko

0 0

Kamera nie klamie, psychiatra też
Kałdytor gadał iż jest obecnie legitymowany w Łasku :) :)
Występuje w dwóch postaciach naraz w jednym czasie jako syn boży w Łasku i Jezus w Mławie.
Kamera nie kłamie he he he he he

15:49, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArtArt

0 0

Przecież już tam był.. i co? i nic..

15:57, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArtArt

0 0

jak to rodzina takich "policjantów" to się właśnie dowiedziała jacy to specjaliści.. to i dobrze że już wiedzą.. może uczciwą robotę jakąś im szwagier załatwi - szparagi u niemca albo ogórki w hiszpanii

16:00, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArtArt

0 0

no magik poda dane i zapłaci bo pan komendant się pana posterunkowego... o pardą.. sierżanta magika wyprze..

16:05, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HjutrrHjutrr

0 0

Zawsze odpuszczał tylko straszy jak dzieci Mikołajem :)

16:22, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HjutrrHjutrr

0 0

Podstawa prawna legitymowania, poszukiwania osoby zaginionej :)
Jak ktoś nie wie gdzie jest czy w tym czasie w Łasku czy Mławie, to może mieć utratę pamięci i być poszukiwany przez rodzinę :) jak nazywa się zanik pamięci?
hipermnezja (zdolność zapamiętywania i przypominania sobie informacji w zakresie większym niż przeciętna osoba w danym wieku), hipomnezja (niewielkiego stopnia utrudnienie procesów zapamiętywania), amnezja (utrata wspomnień dotyczących jakiegoś okresu).

16:25, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Śmieszniejszej wypowiedzi dawno nie czytałem

16:50, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Wyprowadź się do kuczborka :)

16:50, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Msz nie mam żadnego stopnia :)

16:57, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Zdążysz wziąć kasę z mopsu czy z 500 plus :)

16:57, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Będziesz nagrywał :)

16:58, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

0 0

Ok ale jakie przestępstwo/wykroczenie popełnił? Nagrywał stojąc na chodniku? XDDDDDDDDDD

16:59, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Wokandę można w necie śledzić tluczku :)

17:05, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Bredzisz fantasto :)

17:06, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Kredyty to sam nabrałeś

17:09, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Piepszy głupoty ze w jednym czasie jest w Łasku i w Mławie
To jest dziwne zachowanie chorej głowy :)

17:11, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 0

Oj mizerny z ciebie prawnik. Lepiej tym policjantom nie doradzaj, więcej dostaną z twoją poradą.

17:33, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Student pierwszego rStudent pierwszego r

0 0

Tego komentarza nie napisał prawnik. Przecież już na pierwszym roku studiów wiedzą co to jednolita linia orzecznicza.
Dlatego poza przepisami prawa, ważne są takie wyroki.

18:44, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mesjasz się objawiłMesjasz się objawił

0 0

Ksiądz w Mławie ogłosił zbiórkę na kapliczkę pod wipaszem, gdzie miał miejsce cud.
Objawił się w Mławie Mesjasz z Pomorza, który w czasie swojego kazania tutejszym policjantom powiedział, że jest też teraz legitymowany Łasku i w Mławie.
Zapraszam na pielgrzymkę do tego świętego miejsca.
Amen

19:12, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MargMarg

0 0

Ciekawe jaka jest ocena prokuratury w Płocku? Może warto ich zapytac :D

19:31, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

S8S8

0 0

Prokuratorzy to zazwyczaj koledzy policji, ździwie się jeżeli nie umorzą. Dopiero sąd może być pierwszym, obiektywnym organem w tej sprawie.

22:34, 27.11.2022

GłówkaGłówka

0 0

Mistrz gada WYMODEROWANO, że aspirant właśnie legitymuje go w Łasku na równi z sierzantem w Mławie :)
Jak policjanci powiedzą o tym w sądzie to mina sędziego będzie bezcenna :)
Główka potrzebuje pomocy specjalisty :)

20:17, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaca78Jaca78

0 0

Jakoś nie usłyszałem na filmiku iż powodem legitymowania jest podobieństwo do osoby poszukiwanej czy zaginionej. Po którejś tam próbie znalezienia paragrafu na chłopa, jak się już nawet okazało że zgłoszenie to anonim i tak wogóle nikt nic nie chce, padło stwierdzenie "skąd mam wiedzieć że nie jest Pan osobą poszukiwaną?" Ot, takie desperackie hasło z tylnej części ciała. O wiele za późno i nawet nie do końca poprawnie sformułowane żeby faktycznie mogło służyć za podstawe. Każdy jeden mijany przez tego policjanta człowiek może być poszukiwany i on tego nie wie. Nie znaczy to jednak że każdego może sobie legitymować.
Nie usłyszałem też w filmiku stwierdzenia że audytor znajduje się teraz w Mławie. Jest mowa o tym że aspirant z Mławy nie zakończył jeszcze czynności legitymowania.
Może zamiast opanowania pisowni rzadkich wyrazów lepiej popracować nad zrozumieniem zwykłych wypowiedzi?

22:40, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaca78Jaca78

0 0

Proponuję zainwestować w firanki lub żaluzje. A tak poważnie to argument do bani, bo gość nie filmuje prywatnych budynków, tylko obiekty państwowe, lub należące do firm lub instytucji dofinansowywanych z państwowych (naszych) pieniędzy.

22:47, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaca78Jaca78

0 0

Kamera nie kłamie. Za to kłania się rozumienie tego co się słyszy. Nie ma nigdzie powiedziane ze jest obecnie w Łasku, tylko ze w chwili obecnej są prowadzone czynności legitymowania przez aspiranta z Łasku. Żart został wyjaśniony filmikiem jak to Pan aspirant walnął focha że ktoś zwrócił mu uwagę na niedopełnienie obowiązku na koniec czynności. Po hasełku "ja jeszcze nie zakończyłem czynności" siada do auta i odjeżdża... Żart żartem, ale wierząc naszej Policji, a wtym wypadku Panu aspirantowi to czynności legitymowania wciąż trwają^^
Oczywiście dobry żart zrozumie tylko kumaty, z wyrazami współczucia... Ja

22:58, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypisAntypis

0 0

Na pewno oglądaliśmy ten sam film? :D :D

23:36, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypisAntypis

0 0

To pisane po pijaku czy przez analfabete?

23:39, 27.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaJaa

0 0

To wiedza tylko obywatele mi szukający w tym mieścinie zwanej Mława. Oni lubią jak są dojeni przez władze

00:16, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Lepsze dojenie przez władzę, niż dojenie owieczek przez" audyt obywatelski ":) :)
Zapłaciłeś już dojarzowi za swoją strzygę

09:12, 28.11.2022

JaaJaa

0 0

Prawnik z ciebie żaden

00:21, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaJaa

0 0

Nagrywał dom? Przykład wzięty z rynsztoka ale we czy w Mławie takie jest myślenie

00:26, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AssAss

0 0

Niedawno w Gdańsku tenże audytor poskarżył się na prace dwóch [WYMODEROWANO]do prokuratury. Prokuratura stanęła za pieskami. Sąd przywołał prokuraturę i pieski do porządku.

07:18, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

I nadal będzie umorzenie :)
Kałdytor biega teraz spocony po prokuraturach i tak nic nie zrobi.
Pieniactwo zwykle

10:35, 28.11.2022

AssAss

0 0

W Gdańsku nie odpuścił. Dostało się i policjantom i prokuraturze, która ich broniła. Sąd stanął na wysokości zadania. Tu pewnie będzie tak samo.

07:25, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AssAss

0 0

Za dużo czytania jak dla [WYMODEROWANO]. Napisz to samo jeszcze raz w jednym zdaniu. Efekt będzie taki sam - nie zrozumieją, ale przynajmniej doczytaj ą do końca,

07:27, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzyszedłwyszedłPrzyszedłwyszedł

0 0

Sierżant [WYMODEROWANO]za 191 KK. Szkoda, bo chłopak niegłupi, tyle, że nie do końca rozumiejący przepisy. A tak, jak się sygnalista uprze, to pozbawi chłopa roboty w służbach na zawsze. Zatarcia w Policji to mit.

07:53, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

TomTom

0 0

i tak sie koncza lapanki

10:45, 28.11.2022

Audytor obywatelskiAudytor obywatelski

0 0

Większych bzdur dawno tu nie było :) :)

20:35, 28.11.2022

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

[WYMODEROWANO]sprawdz sobie orzeczenie SN w takich sprawach i potem sie osmieszaj. Lepiej darujcie sobie sad bo sie skompromitujecie [WYMODEROWANO]. Pieknie bedziecie przepraszac analfabeci prawni pana audytora az milo bedzie ogladac wasze kolejne upokorzenie

07:57, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

No i ludzie maja racj ze jeden z was umie czytac drugi pisac. Ogladnijcie z kolega film jeszcze raz a potem powiedz temu co umie czytac zeby ci ze zrozumieniem objasnil film pchlarzu

08:01, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntypchlarzAntypchlarz

0 0

Ludzie ogladaja jego filmy by moc sprzeciwiac sie takim jak wy. Ty myslisz ze kozak jestes piszac z paru kont wraz z kolegami? Przeciez wy nawet ip nie umiecie zmienic jak komentujecie balwany.

08:04, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Boli dupa, tak ma być
Brawo policja w Mławie
:)

10:38, 28.11.2022

GłówkaGłówka

0 0

Zapytaj warto
Wyślij SMS do nich :)

08:28, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GłówkaGłówka

0 0

Co mają umorzyć, jaką sprawę niedouku z kanału kałdytora :)

08:29, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Następny inteligentny inaczej z kanału kałdytora :)
W Mławie niedouku legitymował go sierżant, natomiast Kałdytor twierdził, że jeszcze trwa legitymowanie w Łasku przez aspiranta :) zdaje się nazwisko wymieniał i kazał sierżant owi z Mławy dzwonić do Łasku :)
Musi być biedak zaginiony sam nie wie gdzie jest, albo zwoje mózgowe potrzebują innych tabletek :)

08:32, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

chacikchacik

0 0

Było tak jak mówił audytor - w Łasku aspirant nie poinformował o zakończeniu czynności legitymowania (w filmie z Łaska pada tekst, że jeszcze nie skończył po czym wsiadł do samochodu i odjechał). Stąd, na upartego, można twierdzić, że legitymowanie w Łasku formalnie jeszcze trwa. Łask to swoją drogą też dobry przykład totalnej niekompetencji policji. Jak oni mają stać na straży prawa notorycznie je łamiąc, naginając lub go zupełnie nie znając?

21:10, 02.12.2022

Dane osoboweDane osobowe

0 0

Jako prawnik wiesz ze gość może złożyć pozew o nękanie. Przecież bezprawnie jest pozbawiany możliwości wykonywania swojej pasji , bo gdzie się pojawi to jest szykanowany

09:07, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZbychooZbychoo

0 0

No faktycznie. Nie pomyślałem o tym z tej strony. Może zrobić potężny proces przeciwko państwu i wygraną ma w kieszeni, bo ma udokumentowane wszystkie represyjne działania, które go dotykają, spowodowane przez aparat władzy.

00:03, 03.12.2022

BuhahaBuhaha

0 0

Wykroczenie polegające na brudnej brodzie :)

09:13, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

chacikchacik

0 0

Umysł dalej w PRL [WYMODEROWANO] To nie te czasy, że MO mogło każdego bez powodu wylegitymować albo na 48 godzin zatrzymać do wyjaśnienia. To se ne vrati. Obywatel ma prawa i tobie czy policji nic do tego kiedy i gdzie z nich korzysta. Jeśli ci się to nie podoba to jedź do ruskich, tam ci będzie mentalnie lepiej.

21:17, 02.12.2022

Sponsor z mlawskiegoSponsor z mlawskiego

0 0

Panie audytorze
Wyślę Panu cztery metry obladrów z tartaku, żebyś pan sobie oprawił w nieheblowane deski przeprosiny od mławskiej policji :) :)

10:40, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MAxMAx

0 0

O cholera, dzwoń na policję, dokładnie tak google nagrało twój dom, na co czekasz?

10:45, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzapkaCzapka

0 0

Czapka jest imienniki są :)
Tekst dobry-niech się Pan douczy stopni policyjnych
Brawo

11:27, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

SasinSasin

0 0

Szkoda, że jest też brak znajomości prawa

13:42, 28.11.2022

KrzyKrzy

0 0

Oj, Będzie Policjantów to boleć.

Również pracowałem w Policji i dobrze wiem, jakie teraz piekło przechodzą przez takie sytuacje.

Najbardziej szkoda [WYMODEROWANO]

11:49, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

IhfdhjkuIhfdhjku

0 0

Legitymowanie jest to ustalenie lub potwierdzenie tożsamości osoby. Istnieje wiele przyczyn legitymowania. Najczęściej wykonuje się je w celu rozpoznania, zapobiegania oraz wykrywania sprawców przestępstw i wykroczeń, ustalania świadków zdarzeń powodujących naruszenie porządku publicznego lub bezpieczeństwa, a także między innymi w celu poszukiwania osób zaginionych i ukrywających się przed wymiarem sprawiedliwości. Funkcjonariusze Policji dokonują legitymowania również na polecenie sądu, prokuratora, organów administracji państwowej oraz samorządu terytorialnego.
Krzy słabym musiałeś być policjantem, że nie wiesz iż policjant zgodnie z powyższym ma prawo do legitymowania by stwierdzić, czy osoba legitymowana nie ukrywa się przed wymiarem sprawiedliwości.

12:45, 28.11.2022

PolicjatopsyPolicjatopsy

0 0

Już nie trzeba, dawno zrobione

13:06, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaznodziejaKaznodzieja

0 0

Panie szeryfie z kanału.
Czy nie jest Pan byłym [WYMODEROWANO] piękne kazania pan wygłaszasz na kanale:)
Wierni sypią na tacę jak na pogrzebie teściowej :)

14:05, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RecydywaRecydywa

0 0

Serdeczne podziękowania od wszystkich przestępców z całej Polski panie audytorze
Robisz dla nas recydywistow super robotę :)

17:55, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenrykHenryk

0 0

Ale to nie trzeba być do kogoś podobnym. W rejestrze poszukiwanych jest zaledwie ok. 15% złodziei i morderców, reszta, to ci którzy np nie odbierają korespondencji z sądu, policji, czy straży gminnej, bo na przykład są świadkami w sprawie o zanieczyszczanie trawnika czy nieprawidłowe parkowanie. Odnajdźcie w necie artykuł o facecie z Łodzi, który przez 3 lata myslał, ze sprawa zakończona, a na lotnisku przed odlotem na urlop dowiedział się, że ma 5 dni aresztu za niezapłacony mandat 100zł nieprawidłowe parkowanie, bo mu sąd zamienił to na areszt.

21:36, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MławaMilicjaMławaMilicja

0 0

Fajnie tak zmyślać?

21:39, 28.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

asdaasda

0 0

przecież to ten WYMODEROWANO pisze, aby ludzie mysleli ze obywatele zadowoleni :D

07:24, 29.11.2022

asdaasda

0 0

ale spróbuj tak po naszemu :D

07:28, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

takie info dla policji

https://magazyn-ksp.policja.gov.pl/mag/prawo-i-procedury/103425,Legitymowanie-i-bezpieczenstwo-policjanta.html

11:45, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 lutego 2020 r. w sprawie postępowania przy wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów
cytat:
§ 2. 1. Policjant, który przystępuje do czynności służbowych związanych z wykonywaniem uprawnień określonych w § 1 pkt 1, 3, 6 i 7, podaje swój stopień, imię i nazwisko, w sposób umożliwiający odnotowanie tych danych, przyczynę podjęcia czynności służbowych, a na żądanie osoby, wobec której jest prowadzona czynność, podaje podstawę prawną podjęcia tej czynności.

11:54, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

BuhahaBuhaha

0 0

Jakie nudy, kogo to obchodzi

15:22, 29.11.2022

Do testDo test

0 0

Kiedy o tym się dowiedziałeś, do szkoły nie chodziłeś :) :)
Takie proste zasady to wiedza rodem z podstawówki :) :)
Płać więcej kasy na naukę, czuj się jak na studiach zaocznych :) :)

16:12, 29.11.2022

TESTTEST

0 0

Dzięki mławskiej policji, zaczynam dokształcać się w w moich prawach i obowiązkach Policji. Dziękuję Audytowi Obywatelskiemu.

11:56, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do testDo test

0 0

Jesteś poszukiwany czy złodziej :) :)

15:28, 29.11.2022

Do testDo test

0 0

Ile lat żyjesz na tym świecie, że dopiero WYMODEROWANO z internetu kazał ci od niego brać nauki :) :)
Prawo to wykładają profesorowie na uczelniach prawnych a nie anonimowy gość audyt obywatelski z Pomorza
Ogarnij się :) :)

16:10, 29.11.2022

Do testDo test

0 0

Zwróć się do audyt obywatelski o wydanie dyplomu ukończenia studiów na jego uczelni w zakresie prawnym :) :)

16:24, 29.11.2022

Do testDo test

0 0

https://naszamlawa.pl/na_sygnale/26-latek-podczas-kontroli-podawal-sie-za-brata/
Na pewno korzystał wcześniej z nauk prawnych audyt obywatelski odnośnie legitymowania :) :)

17:56, 29.11.2022

Podziękowanie od posPodziękowanie od pos

0 0

Serdecznie dziękujemy za filmik
Brawo
Teraz żeś nam Pan zaimponował

15:21, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do testDo test

0 0

Audyt obywatelski persona non grata w Mławie

17:16, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

0 0

Mławianie - persony non grata w Polsce.

12:29, 01.12.2022

SiaraSiara

0 0

Pan prowokato WYMODEROWANO prawego obywatela niech da sobie spokój bo policja za pieniądze podatników pali paliwo i marnuje czas WYMODEROWANO, wytłumaczy pan jaki było pana prawdziwy powód bo uważam ze WYMODEROWANO nie jeździ pod zakłady pracy kręcić filmów, wydaje mi się że szukasz poklasku i odsłon na YT....

20:28, 29.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

TESTTEST

0 0

A Ty czego szukasz w życiu? Jakie masz wartości?

09:18, 30.11.2022

BoysBoys

0 0

Brawo
Nastepny głos rozsądku społeczeństwa

11:30, 30.11.2022

Do siaraDo siara

0 0

To tacy ignoranci prawa jak w tym przypadku co zgłaszają coś bezpodstawnie ponoszą winę za "palenie paliwa i marnowanie czasu". To jest wykroczenie i taka osoba powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialności. Zapewne dla tych osobników w granatowych kubraczkach to zbyt wielki wysiłek aby ustalić zgłaszającego i ukarać za bezpodstawne wezwanie służb.

12:48, 30.11.2022

KadrowiecKadrowiec

0 0

https://naszamlawa.pl/na_sygnale/rekrutacja-do-biura-zwalczania-cyberprzestepczosci/
Jest etat w policji dla audyt obywatelski

12:34, 30.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MAXMAX

0 0

Mława - Twoje miejsce, Twój czas (w areszcie).
Pozdrawiam:)

13:02, 30.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

TygTyg

0 0

Co masz do Mławy
Świetnie rozwijające się miasto pod każdym względem inwestycyjnym, gospodarczym.
W areszcie niejeden siedział i wielu będzie siedziało

13:47, 30.11.2022

MlawiakMlawiak

0 0

Napisz dużymi literami o co ci chodzi

13:50, 30.11.2022

MlawiakMlawiak

0 0

Nie wylapalem w początkowej fazie :) :)

14:25, 30.11.2022

GośćGość

0 0

Przyjechał raz ,przyjedzie drugi i kolejny raz ośmieszy tą patologie

22:40, 30.11.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zdziszek zdziszekZdziszek zdziszek

0 0

A jaki przepis mówi o tym, że masz obowiązek podać swoje dane osobie nieuprawnionej?

13:27, 02.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychooZbychoo

0 0

Mnie też to dziwi. Ich zachowanie wygląda trochę jak w szkole podstawowej. Kolega stłukł doniczkę i wszyscy go kryli by się nie wydało. Ot takie streszczenie [WYMODEROWANO].

23:52, 02.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenaMarzena

0 0

[WYMODEROWANO]- kontynuacja sprawy "publiczni służący z Mławy czyli policjanci z Mławy" vs ICH PAN I WŁADCA "Audyt Obywatelski" czyli Obywatel (policja jest od SŁUŻENIA obywatelowi który jest ich pracodawcą, panem i władcą itd itp)

00:32, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychooZbychoo

0 0

Możesz mi podać namiary na swoją kancelarię?

03:02, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbychooZbychoo

0 0

Będę wiedział kogo jako prawnika omijać szerokim łukiem XD

03:03, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KanzasKanzas

0 0

Piszesz jak bez skończonej podstawówki.
Komediant nie zauważył, że się gorzej pogrążacie takimi bezprawnymi i idiotycznymi atakami?
[WYMODEROWANO]

03:21, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KanzasKanzas

0 0

Jpdle.
prawnik jak z koziej wiesz co, wiesz co

03:27, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MSMS

0 0

Obajrzyj sobie materiał z Łasku, tam policjant powiedział że legitymowanie się jeszcze nie skończyło, po czym odjechał. Dlatego audytor ma rację mówiąc, że wciąż go tamten leitymuje.

13:56, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaśJaś

0 0

Odnośnie policyjnego filmiku pouczającego obywateli w puencie że oni nam służą i też mają prawa. Słusznie , ale nie mogą tego prawa sami łamać,(Np legitymując nie mając do tego podstaw prawnych) , nawet jak są niedouczeni . My też mamy swoje prawa

13:58, 03.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

MlawiakMlawiak

0 0

Masz też szereg obowiązków jako suweren

09:22, 05.12.2022

KokonKokon

0 0

Bardzo dobrze i służby się dokształca i obywatele tez

13:34, 05.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

fido2fido2

0 0

wątpię że przestrzegasz prawa skoro nie reagujesz negatywie na jego łamanie przez panów w niebieskich kubraczkach, i całkiem możliwe że jesteś jednym z nich

16:37, 30.12.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiroMiro

0 0

podobno specjalista przyjmuje na ul 18 stycznia

06:01, 10.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Imię RóżyImię Róży

0 0

Ziebro ich uniewinni. Taka sama yntelygencya. Patomilicja w całym kraju.

22:15, 26.02.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarnawałKarnawał

0 0

Brawo dla Audytora, dziadostwo z pislicji zdecydowanie za dużo sobie pozwala

13:41, 12.03.2023
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

lollolollo

0 0

Ogarnij się, tu nie chodzi o politykę sejmową, tylko o polityke policji. Teraz jest POlicja? Albo PSLicja? Zaudytuj siebie

02:46, 23.02.2024

ZibiZibi

0 0

Najlepiej nie wpuszczajcie do waszej Mławy aut z obcą rejestracją , a na dworcach policja niech wszystkich "obcych" legitymuje i zabiera telefony, aparaty i kamery . Będziecie mieli wtedy spokój .

15:40, 08.05.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszBTomaszB

0 0

Audytor nie podchodził do ochrony, ani sam nie rozpoczynał rozmowy, nikogo nie zaczepiał i nie wchodził na teren obiektu. Nie popełnił tez żadnego przestępstwa ani wykroczenia. Kto tu był zadymiarzem stwarzającym problem z sytuacji która problemem nie była i była w 100% w zgodzie z obowiązującym prawem ? Co do Policji, powinni mieć co najmniej raz w roku egzamin z ustawy o policji i rozporządzeń do tej ustawy oraz z KK i KW, bo jak to jest, że ścigać mogą nas ludzie, którzy nie wiedzą co jest, a co nie jest zgodne z prawem i nie znają tego prawa którego przestrzegania mają pilnować ? To trochę tak, jakby zatrudniać chirurga, który nie zna anatomii i nigdy nie pokroił nawet żaby. A tu nie chodziło o jakąś dogłębną znajomość prawa, tylko o znajomość 14 i 15 par. ustawy o policji i znajomości kiedy powstaje obowiązek wylegitymowania się obywatela (art. 14) i że tylko w wypadku wystąpienia przesłanek z artykułu 14, można wykonywać działania z art. 15, a w przypadku odmowy i zaistnieniu przesłanek z 14 par. ustawy o policji można mówić o zastosowaniu par. 65 KW. Znajomość rozporządzenia o sposobie legitymowania (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 lutego 2020 r. w sprawie postępowania przy wykonywaniu niektórych uprawnień policjantów (Dz.U. 2020 poz. 192)), jako najczęściej stosowanej procedurze wobec obywatela, należy do kanonu minimalnej znajomości prawa przez funkcjonariuszy policji. Jeżeli takich podstaw nie znają, niech się zwolnią i najmą na przykład do pilnowania owiec, wtedy prawa nawet w takim stopniu nie muszą znać, co nie znaczy że mogą robić z owcą co im się żywnie podoba i w dowolny sposób. Zarówno owca, jak i obywatel rzeczpospolitej maja swoje prawa i każdy, nawet w mundurze ma obowiązek je respektować.

15:02, 18.05.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem bo myślę.Jestem bo myślę.

0 0

Miałem nie pisać, ale napiszę. Na 100% masz rację. Ale trzeba to wyartykułować osobie legitymowanej. Ale jeszcze raz poczytaj art 14 15 Ustawy o policji i 65 KW. Tam wszystko pisze. Bo chyba masz rozum czy inaczej szare komórki do myślenia i nauki. Gwoli informacji krótko. Tylko że sąd czy prokurator podaje podstawę popełnionego wykr, p-stwa i jest napisane to tak w art 14 jak i 15 ustawy o policji tylko czeba czytać i wiedzieć jak zastosować, bo inaczej policjant popełnia p-stwo przekroczenia uprawnień. W przypadku audytora żadne ale to żadne przesłanki zawarte w art 14, 15 ustawy op policji jak i art 65 KW nie zaistniały. A więc policjanci działali bezprawnie popełniając wiele p-stw. min jak. 1 zmuszanie do określonego zachowania, 2 tworzenie fałszywych dowodów w danej sprawie. 3 Przekroczenia uprawnień nie mając podstaw do legitymowania i zatrzymania osoby - czyt. audytora. Tyle

07:40, 07.06.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anioł Stróż PolicjiAnioł Stróż Policji

0 0

Ok. ale zatrzymanie osoby poszukiwanej to cała procedura i nie jest tak łatwo powiedzieć że ktoś jest poszukiwany. 1. trzeba danej osobie to powidzieć, podać do jakiej sprawy, przez kogo ( sąd, prokurature, policje) poszukiwany i wypełnić protokół o zatrzymaniu osoby poszukiwanej Bo jeżeli się okaże że to lipa to policjant naraża się dalej na popełnienie p-stwa pzrekroczenia uparwnień, dodatkowo na tworzenie falszywych dowodów p-ko danej osobie jak i zmuszanie do określonego zachowania. Nie jest takie proste zatrzymujemy bo jest pan podobny do osoby poszukiwanej. Ludzie zaczynajcie poznawać swoje parwa, bo byle cieć będzie was zatrzymywał.

07:56, 07.06.2023
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu naszamlawa.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%